Gå til innhold

Hvilken kjøling bør jeg kjøpe?

Izor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp, Zalman CNPS 7000A-CU virker glimrende, har tenkt å kjøpe den selv... Her hos

Microplex. Men en liten advarsel... Den er DIGER (vifta på toppen er 92mm!), vær sikker på at du får plass, og vær meget forsiktig om du skal flytte rundt mye på PC'en (LAN etc.), da den er meget tung. Den skal være meget stille selv på max hastighet.

ReView der de samenligner med Volcano 7.

Mvh.

S.

PS! Så vanskelig det skulle være å finne reviews som faktisk måler temeratur da... Og ikke minst temeratur ved overklokking.... :mad:

Lenke til kommentar
Jupp, Zalman CNPS 7000A-CU virker glimrende, har tenkt å kjøpe den selv... Her hos

Microplex. Men en liten advarsel... Den er DIGER (vifta på toppen er 92mm!), vær sikker på at du får plass, og vær meget forsiktig om du skal flytte rundt mye på PC'en (LAN etc.), da den er meget tung. Den skal være meget stille selv på max hastighet.

ReView der de samenligner med Volcano 7.

Mvh.

S.

PS! Så vanskelig det skulle være å finne reviews som faktisk måler temeratur da... Og ikke minst temeratur ved overklokking.... :mad:

Ja, den er meget tung, men kjøler meget bra! :yes:

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips på amd cpukjøling? :dribble:

Prøv oxo programmet "cpuidle"

Forresten noen som kan fortelle meg hvilken kjølevifte jeg bør velge til en AMD Athlon XP2400+ 2.0 GHz - Socket A 266MHz, Thorton, OEM

Er jo så mye å velge i hos Komplett, men ikke særlig mye anbefalinger lissom

anyone??? Bør ikke bråke all verden, men gi god nok kjøling. Kabinettet er et desktop kabinett...

Lenke til kommentar
anyone??? Bør ikke bråke all verden, men gi god nok kjøling. Kabinettet er et desktop kabinett...

Sett på Microplex sine sider? De har et bredt utvalg Socket A-kjølere. Om du finner en der du tror kan være bra, så søker du på navnet til kjøleren på Google for å finne tester av kjøleren. Så kan du danne deg et inntrykk - før du velger, eller forkaster og begynner på nytt....

Mvh.

S.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...