Spillredaksjonen Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Baldur's Gate 3 får endelig offisiell støtte for mods Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Håper de gjør noe med evil playthrough! Durge var kult, men "vanlig" evil var jo helt katastrofalt mangelfull. Sitter igjen med 2 Party medlemmer etter act 1 liksom. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni LampeLars94 skrev (48 minutter siden): Håper de gjør noe med evil playthrough! Durge var kult, men "vanlig" evil var jo helt katastrofalt mangelfull. Sitter igjen med 2 Party medlemmer etter act 1 liksom. Minthara, Shadowheart, Astarion, Lae'zel er da helt klart pary members som spiller godt med durge. Minthara blir jo mega horny av Durge i noen av sekvensene. Ellers tror jeg ikke det er noe problem å få Gale med på en evil play så lenge du ikke går full murderhobo. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni (endret) Spillet ble for lett for en som har hoarding tendenser. Hvis alt skrot har en verdi på 1 mynt og jeg lett som bare det kan sende alt rælet til camp for videresalg der så blir det for lett. Her burde det komme en mod som gjør alt skrot verdiløst. Endret 5. juni av Enceladus Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni (endret) Dette er også kanskje for mye å håpe på og for alt jeg vet umulig; men jeg vil ha en VR mod. Det finnes i dag allerede tusenvis av tradisjonelle skjermspill som har veldig godt fungerende uoffisiell VR støtte. Kanskje med denne offisielle mod støtten så kan det la seg gjøres? Det er en konstant irritasjon å måtte oppleve dette innholdet flatt. Jeg vil oppleve den vakre verden fra innsiden! Det er også en grunn til at jeg har lagt spillet på is, flatt innhold blir for kjedelig. Endret 5. juni av Enceladus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå