Spillredaksjonen Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Desse spela gler vi oss til i juni Demonar, kalde hav, oljeplattformer og det einaste treet som får menn til å gråte. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Si meg, får vi ikke Luigi's Mansion 1 også? 1 Lenke til kommentar
Bananababb Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Skal bli deilig å spille SMT5 med brukbar framerate! Men blir nok etter elden ring ja. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Gringorilla skrev (2 timer siden): Si meg, får vi ikke Luigi's Mansion 1 også? Det kom ut en slags remaster til 3DS, men vi har fra før av Mansion 3 på Switch også. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni svenka skrev: Gringorilla skrev (2 timer siden): Si meg, får vi ikke Luigi's Mansion 1 også? Det kom ut en slags remaster til 3DS, men vi har fra før av Mansion 3 på Switch også. Å? Det har ikke jeg fått med meg. Aldri spilt spillene, men har lyst, og jeg orker ikke spille på Gamecube. 1 Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Erlho skrev: Elden Ring <3 <3 Elden Ring 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni Holder på med The final shape nå, 7000 timer Destiny spilt. Skal bli greit å koble av med Elden Ring DLC når den kommer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå