Gå til innhold

Her er PC-adapteren til PS VR2


Anbefalte innlegg

Mala skrev (På 27.7.2024 den 7:32 PM):

Fortsatt ikke tegn til en måte å skaffe i norge på. Lurer på om retailers tar inn eller om en må kjøpe direkte fra sony.

 

Ble gira så fant frem saven min i elite dangerous fra 2016 da jeg spilte pc sist. Hørt at odyssey ikke fungerte i VR. skikkelig bummer. Da spørs det om jeg gidder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BakaBerg skrev (52 minutter siden):

Fortsatt ikke tegn til en måte å skaffe i norge på. Lurer på om retailers tar inn eller om en må kjøpe direkte fra sony.

 

Ble gira så fant frem saven min i elite dangerous fra 2016 da jeg spilte pc sist. Hørt at odyssey ikke fungerte i VR. skikkelig bummer. Da spørs det om jeg gidder.

Kanskje det dukker opp muligheter ila.neste uke, 6 august. skal det jo lanseres.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nok et spill å spille på PCVR for dere PSVR2 folk. Aliens Fireteam Elite koster 90kr på steam nå. Og fungerer meget bra med UEVR Injector.

Ved en tilfeldighet, matched M41A Pulse Rifle med hvordan jeg har satt opp gunstocken. Så det gir en ekstra innlevelse. Ikke at jeg kan se noe. Når jeg sikter og fyrer av er alt jeg ser en massiv munningsflamme.

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
10 hours ago, Enceladus said:

Stort priskutt på PSVR2 flere steder utlandet til 550$ til 350$.

Men kan ikke se at dette gjelder her i Norge enda når jeg ser på prisjakt.no. Der ligger den fortsatt på 7000kr som tilsvarer 638$
😕

https://www.roadtovr.com/psvr-2-sale-discount-pc-vr-adapter-release/

https://www.reddit.com/r/virtualreality/s/LwkVzmuA3l

Jeg vet hva jeg skal kjøpe på Black Friday 🙂

Lenke til kommentar
Cutthroat Bill skrev (På 2.8.2024 den 8:59 PM):

Hvorfor sier du det?

Fordi det ikke er mulig å bestille en og den skal komme tirsdag. Ingen av de større aktørene sier de kommer til å ta de inn til tirsdag eller vet om det (ringt elkjøp, power og Kjell & co, samt spurt komplett.no på chat)

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar
1 hour ago, BakaBerg said:

Fordi det ikke er mulig å bestille en og den skal komme tirsdag. Ingen av de større aktørene sier de kommer til å ta de inn til tirsdag eller vet om det (ringt elkjøp, power og Kjell & co, samt spurt komplett.no på chat)

Du må vandre fra Norge til Japan til fots. Bekjempe russiske mafiaen. Mongolske ryttere. Sibirske tigere, og japanske Yakuza, klarte til toppen av Mount Fuji. Og ringe på Sony Support senter. Om du greier å slå den regjerende mesteren i top divisjonen i sumo brytning, kan du få lov til å kjøpe adapteren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, har ikke sjekket enda. Antar man kan bestille den rett fra Sony/Playstation. Jeg trenger ikke å ha den på dag 1 uansett, så venter litt for å se om ikke den kommer til Norge snart. Synes det er for merkelig at den ikke skal komme her. Var innom lokale Elkjøp i sted, og da sa de bare at de ikke viste, så hvem vet... 

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Cutthroat Bill skrev (1 time siden):

Nei, har ikke sjekket enda. Antar man kan bestille den rett fra Sony/Playstation. Jeg trenger ikke å ha den på dag 1 uansett, så venter litt for å se om ikke den kommer til Norge snart. Synes det er for merkelig at den ikke skal komme her. Var innom lokale Elkjøp i sted, og da sa de bare at de ikke viste, så hvem vet... 

Fikk bestilt fra coolshop nå. Kjøpte ps5 hos de februar 2021 uten problem så fingers crossed! Selv om enkelte her syns det er latterlig å være så gira for en kabel / adapter, så er det definitivt den gaming tingen jeg er mest gira for. Elite dangerous here I come

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...