Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Slette navn fra googlesøk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok at du bør la Google være i fred.

Ber du om å bli slettet derfra øker nok bare interessen om å følge med deg et par hakk til siden du blir mer mistenkelig.

Google tar vare på all data internt, men de kan vel slette offentlige data som publikum har tilgang til.

Normalt er det Facebook som får masse pepper for å spionere på folk, men om de faktisk visste hvor mye data Goggle sitter på hadde vel de fleste vært forskrekket.

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
IngridE84 skrev (17 minutter siden):

Hei,

Jeg prøver å slette meg selv i størst grad fra google, hva kan man oppgi på "årsak til fjerning?"

Du må nesten lese veiledningen. Det skal være en liste over gyldige grunner.

Men det du må husker er at du kun blir skjult fra Googles søk. Du vil fortsatt finne sidene på andre søkemotorer (så lenge de er indeksert).

Endret av Markiii
  • Liker 1
Lenke til kommentar
vidor skrev (3 minutter siden):

Ber du om å bli slettet derfra øker nok bare interessen om å følge med deg et par hakk til siden du blir mer mistenkelig.

Hvem er det som skal oppdage at man har bedt om å bli slettet, og som er så opptatt av TS som dette?

Lenke til kommentar
IngridE84 skrev (På 1.6.2024 den 8:52 PM):

Hei,

Jeg prøver å slette meg selv i størst grad fra google, hva kan man oppgi på "årsak til fjerning?"
 

 

Vel, hvis du har slettet en side (f.eks blogg) så kan du bare oppgi at siden ikke lenger eksisterer. Det er jo ikke vits i å ha googlesøk som ikke leder til noe treff, så er den en grei sak å få det fjernet. Har fått ordna det sjøl x flere uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...