Gå til innhold

Anbefaling av mekanisk tastatur med blåtann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ann på hvilken type tastatur du vil ha. Full size, TKL, 75% osv. iQunix har mye bra som Gavekort nevner,  et annet alternativ er Keychron som har en rekke gode alternativer, ett alternativ er 75% tastaturet V1 Max som er på tilbud hos Proshop nå Keychron V1 Max QMK/VIA Wireless RGB Hot Swap Jupiter Brown - Gamingtastatur - Uten numpad - Nordisk - Hvit (proshop.no) 

Denne med Jupiter Brown brytere (produsert av Gateron så god kvalitet)som er noe tilsvarende Cherry MX Brown om du er familiær den typen. image.thumb.png.3feb2a3aab1df8394ed26aa7ff9b9ac8.png

De kan og leveres med andre bryter typer men heler dette med mekaniske tastaturer og bryter valg osv. er så preferanse basert at det er vanskelig å komme med universale anbefalinger.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Jeg har et par stykk, Keychron K4 og Logitech G915 TKL.

Av de to anbefaler jeg Logitech på det varmeste. Fungerer både med blåtann og Lightspeed (en proprietær standard med lavere latency). Batteriet varer i et halvt år når jeg slår av lyset i tastaturet. 
 

Ble aldri helt venn med Keychron, mest pga. tastene på høyre side er klumpet sammen, så det var ikke helt enkelt å bruke uten å måtte se ned på tastaturet i visse tilfeller. Batteriet varte heller ikke lengre enn en par uker.

 

Mac-tastaturene er også veldig gode, synes jeg. Kan jo være et alternativ

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...