Kinski Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Kjøpte et par Game & Watch-spill på Finn for en tid tilbake, og fikk dem uten batterier. Så jeg gikk til en urmaker for å kjøpe, men fikk beskjed av hun som stod bak disken at man først måtte vite hvilke batterier man trengte, fordi det var så mange typer. Så hvilke batterier er det egentlig man trenger? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni https://www.clasohlson.com/no/LR44-alkalisk-knappcellebatteri-1,5-V,-6-pakning/p/36-9228?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwjeuyBhBuEiwAJ3vuoZY3_gOMVCRdw9UNKI4J_oWBRoHx8_raNUQiedZCoILdCSYcOfGl1hoCPQ8QAvD_BwE Kanskje disse passer? Står det noe på batteriluka, for eksempel LR44? Lenke til kommentar
Kinski Skrevet 1. juni Forfatter Del Skrevet 1. juni Takker, skal gjøre et forsøk. Husker ikke om batteriluka ble sjekket, men tar en kikk når jeg finner dem frem. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Alt jeg vet om av slike spill har brukt LR44. Selv de nyeste billige re-issuene av Game & Watch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå