kjell arne halv Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Bitdefender blokker en nettside jeg har brukt mye Rockdenim. Jeg kommer inn på siden,men alle bilder er grånet når jeg klikker på artikkelen jeg vil kjøpe så skjer det ingenting (se vedlegg) Før så gikk det uten problemer. Har betalings versjon av bitdefender. jeg har sjekket i bitdefender settingen og utvidelser men vet ikke hva jeg kan gjøre her. Setter stor pris på litt hjelp her. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni (endret) Jeg vil tro at metode 3 nevnt her kan fungere: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/1519/ Men ulempen er at en kobler ut denne sikkerhetsjekken for den siden. Jeg har ikke Bitdefender selv, så jeg har ikke erfaring med det. Endret 1. juni av Svein M Lenke til kommentar
kjell arne halv Skrevet 1. juni Forfatter Del Skrevet 1. juni (endret) Jeg har gått igjennom uten hell. har lagt til rockdenim Jeg har lagt den til i BD se vedlagt fil, Hva den andre siden som er der er vet jeg ikke Endret 1. juni av kjell arne halv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå