Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Når nøden er størst. Tørkepapir i do? Katastrofe?


Anbefalte innlegg

Kona har fått helt hetta. Ser at jeg kjøpte feil igår og nå skal vi snart reise. Har ikke tid til å prioritere butikk.

Kona mener det uansett type og mengde tørkepapir så er det synonymt med tett dass. Vær snill. gi meg rett.

Jeg mener i nødsfall ikke krise i det hele tatt. Vi bor ikke i et u-land med dårlige rør. Du kan flere ganger skylle ned underveis i tørkeprosessen(snilt uttrykk😁), og det er til syvende og sist forskjell på papirtypene innenfor tørkerull også. Jeg tipper Torky er værst til ikke å løse seg opp i vann, kanskje til og ekspandere. Jeg har kjøpt en type som minner mye om ordinært toalettpapir, noe som sier meg at enkelte toalettpapir-typer er akkurat like jævlig.. hvis man vil se det negative på det også.

Er argumentene mine totalt på trynet?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zeph skrev (15 minutter siden):

I verste fall putte det i ein pose og kaste i restavfall.

Ja. Jeg hadde ikke tatt sjansen. Putt i pose og kast i restavfall. Det blir noen ekstra turer til søppelkassa ute, men men. Det er godt med litt trim i hverdagen. 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Olsenhower skrev (Akkurat nå):

Herregud, det går helt fint.

Det er helt klart noe 'dritt' hvis det går i dass da! Men enig, det vil helst gå bra.. Ikke skyll ned tørt papir, la det få tid til å bløte seg skikkelig før du trekker i utløsersnora! 🙄 (Bruker du tilstrekkelig verneutstyr? Beskyttelsesbriller, hjelm, gummihansker, gassmaske, vernevest etc?) 😝

Lenke til kommentar

Spørs vell helt og holdent på nøyaktig hvilket tørkepapir det er. Noen få absorberer vann som en svamp, de fleste jeg har prøvd er nært vannavstøtende. 😑

Hvorfor ikke bare ta en 5 minutters stopp på nærmeste butikk for å kjøpe vanlig toalettpapir, fremfor unødig stress? 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...