Sovna Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Kona har fått helt hetta. Ser at jeg kjøpte feil igår og nå skal vi snart reise. Har ikke tid til å prioritere butikk. Kona mener det uansett type og mengde tørkepapir så er det synonymt med tett dass. Vær snill. gi meg rett. Jeg mener i nødsfall ikke krise i det hele tatt. Vi bor ikke i et u-land med dårlige rør. Du kan flere ganger skylle ned underveis i tørkeprosessen(snilt uttrykk😁), og det er til syvende og sist forskjell på papirtypene innenfor tørkerull også. Jeg tipper Torky er værst til ikke å løse seg opp i vann, kanskje til og ekspandere. Jeg har kjøpt en type som minner mye om ordinært toalettpapir, noe som sier meg at enkelte toalettpapir-typer er akkurat like jævlig.. hvis man vil se det negative på det også. Er argumentene mine totalt på trynet? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Det kommer veldig an på rørsystemet, men det pleier å gå bra som en nødløsning. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni (endret) I verste fall putte det i ein pose og kaste i restavfall. Endret 1. juni av Zeph 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Zeph skrev (15 minutter siden): I verste fall putte det i ein pose og kaste i restavfall. Ja. Jeg hadde ikke tatt sjansen. Putt i pose og kast i restavfall. Det blir noen ekstra turer til søppelkassa ute, men men. Det er godt med litt trim i hverdagen. 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Olsenhower skrev (Akkurat nå): Herregud, det går helt fint. Det er helt klart noe 'dritt' hvis det går i dass da! Men enig, det vil helst gå bra.. Ikke skyll ned tørt papir, la det få tid til å bløte seg skikkelig før du trekker i utløsersnora! 🙄 (Bruker du tilstrekkelig verneutstyr? Beskyttelsesbriller, hjelm, gummihansker, gassmaske, vernevest etc?) 😝 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Dasspapir går i oppløsning, men tørkepapir absorberer vann. Så du får nesten garantert en svær plugg i røret Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Spørs vell helt og holdent på nøyaktig hvilket tørkepapir det er. Noen få absorberer vann som en svamp, de fleste jeg har prøvd er nært vannavstøtende. 😑 Hvorfor ikke bare ta en 5 minutters stopp på nærmeste butikk for å kjøpe vanlig toalettpapir, fremfor unødig stress? 🙂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå