Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan legger man frem preferanser for kjønnshår..?


Gjest 0ff83...029

Anbefalte innlegg

Gjest 0ff83...029

Dette høres teit ut, jeg vet. Har selv vært i bare to lengre forhold. Vi ble godt kjent på forhånd og preferanser rundt dette emnet kom frem ganske raskt. Heldigvis har begge mine ekser ikke likt å barbere seg og de har også ikke hatt noe imot at jeg beholder håret der nede. Begge har også gått ned på meg uten problemer, jeg er selv glad i å gi oralsex og har ikke noe imot hår der.

Men nå er det en del år siden jeg datet, og jeg sitter med et inntrykk av at markedet i dag er mer overfladisk og "særere" her. På en annen side er jo jeg litt sær her selv, for jeg syns det er kjempe ekkelt med glattbarbert underliv på menn. Jeg føler meg IKKE komfortabel med glatt underliv, jeg føler meg naken, rar, merkelig og i tillegg har jeg fått soppinfeksjon de få gangene jeg har barbert meg før. Hendte jeg barberte meg helt når jeg var i forhold bare for å "spice" ting opp, men han ene sa faktisk at det var absolutt ikke nødvendig. 

Jeg er villig til å inngå en del kompromiss og gjøre ting for en kjæreste som han liker, men det å være helt glatt der nede er ikke en av tingene..... Og vet ikke helt hva jeg skulle gjort om han absolutt skal være glatt hele tiden heller. Det er rett og slett avtennende. Hvordan legger man frem noe sånt? Selvsagt er det ting som er langt viktigere hos en partner, men av teite, overfladiske ting så er dette den eneste greien jeg har faktisk. Bryr meg ellers ikke om for eksempel klær, hår, høyde, alt annet er ubetydelig ved utseende men hårløst kjønn er like turn-off som dårlig hygiene for meg (hygiene handler ikke om utseende). 

Anonymous poster hash: 0ff83...029

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke bare si det rett ut en gang samtalen dreier over på sex? "Jeg liker ikke å være glattbarbert nedentil, og foretrekker at du også har hår." Trenger ikke å være noe værre enn det. Min erfaring er at det er likegreit å være ærlig og rett frem så tidlig som mulig med slike ting, selvfølgelig når det faller seg naturlig å snakke om det. Da slipper man å evt kaste bort tid og bli skuffet.

Har forstått det sånn at det nå er in igjen å ha hår nedentil, etter flere år med en norm om at man skal være glattbarbert eller vokset. For meg er det det samme hvordan folk er, så lenge de føler seg komfortable selv. Og hvis det er viktig for deg at partner har hår, vil jo en som ikke har det, eller foretrekker glattbarbert uansett ikke være kompatibel med deg. 

Lenke til kommentar
Gjest 6403b...9ad

Som vedkommende over sier... Bare si det.

Selv har jeg vært med damer som ikke ville gjøre noe med mindre vi begge var glattbarbert, og andre damer hvor det motsatte nesten var et must.

Jeg forholdt meg som regel til min forrige "partner" sine preferanser før jeg møtte nye..Rett å slett fordi det later til å være en greie som går i bølgedaler.

Under vintertid er hår veldig populært, under sommertid er glattbarbert poppis
Det er mine erfaringer.

Anonymous poster hash: 6403b...9ad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...