Kisbee123 Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai (endret) Hei! Jeg har en kisbee skuter 2019 modell som har litt problemer, som jeg ikke klarer helt å finne ut av. Her kommer en liste over ting som er galt. - el start funker ikke, kun kick etter man har prøvd en del ganger - vil ikke få i høyere fart enn 15 km/t og sliter i oppoverbakker - kommer ulyd fra motor - stopper opp og mister kraft når jeg slutter å gasse skjønner ikke helt hva som er galt eller hva jeg kan gjøre for å fikse det. Har byttet følgende: - batteri - variator ring - bensinkran og slange - tennplugg - forgasser - reim bare å komme med forslag for nå vet jeg ikke mer Endret 31. mai av Kisbee123 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Kisbee123 skrev (3 timer siden): - kommer ulyd fra motor Du skulle begynt med å teste kompresjonen. Kan du beskrive ulyden nærmere? Lenke til kommentar
Kisbee123 Skrevet 1. juni Forfatter Del Skrevet 1. juni mobile999 skrev (14 timer siden): Du skulle begynt med å teste kompresjonen. Kan du beskrive ulyden nærmere? Høres nesten ut som noe ligger løst i motoren Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Er det 2 takt eller 4 taktsmotor? Lenke til kommentar
Kisbee123 Skrevet 2. juni Forfatter Del Skrevet 2. juni Powertrainer skrev (14 timer siden): Er det 2 takt eller 4 taktsmotor? 4 takt Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Kisbee123 skrev (1 time siden): 4 takt Okey, er du sikker på at du har justert forgasser rett? Hvis den får for mye luft eller for fet blanding vil den putre og ikke komme opp i turtall. Tett eksosanlegg kan forsåvidt forårsake det samme,firtaktere er kresen og vil ha lite motstand i eksosanlegget. ulyd kan være rådelagerhavari f.eks men det blir synsing. Når det gjelder elstarten så må du sjekke tilstand på batteri, startbryter,ledningsnett,innslagssolenoid og startmotor. Mål med et voltmeter om startmotor får spenning når du forsøker å starte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå