Storry Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Hei Vi er 2stk som driver sammen og har holdingselskap sammen Vi har vært veldig uenig i det siste, men ikke klart å løse problemene. I dag finner jeg ut at store summer er overført fra han til hans eget holdingselskap . Vi har begge signaturret i banken og brreg . Jeg er styrets leder, han er styremedlem . Jeg kan ikke se at jeg kan stoppe tilgangen hans, og må vel anmelde eller hva kan man egentlig gjøre? Takker for noe svar og veiledning før jeg kontakter advokat Mvh Lenke til kommentar
HW1 Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Storry skrev (58 minutter siden): Hei Vi er 2stk som driver sammen og har holdingselskap sammen Vi har vært veldig uenig i det siste, men ikke klart å løse problemene. I dag finner jeg ut at store summer er overført fra han til hans eget holdingselskap . Vi har begge signaturret i banken og brreg . Jeg er styrets leder, han er styremedlem . Jeg kan ikke se at jeg kan stoppe tilgangen hans, og må vel anmelde eller hva kan man egentlig gjøre? Takker for noe svar og veiledning før jeg kontakter advokat Mvh Det vanlige ville vel vært å spurt han om begrunnelse først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå