Spillredaksjonen Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Se trailerne fra ukas PlayStation-sending Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Sjelløst etter min mening. Virker som bransjen går i loop og bare lager safe spill som de vet kommer til å virke, og da tenker jeg på souls kloner og Overwatch klone. Astro Boy ser gøy ut, og plattformspill er normalt veldig gøyalt også. Lenke til kommentar
Ulv av Odin Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai cosmic1981 skrev (1 time siden): Sjelløst etter min mening. Virker som bransjen går i loop og bare lager safe spill som de vet kommer til å virke, og da tenker jeg på souls kloner og Overwatch klone. Astro Boy ser gøy ut, og plattformspill er normalt veldig gøyalt også. Sier meg enig, veldig lite interessant dette her. PC port av Ragnarok er vel heller ikke noe vi playstation-boys and girlsa har så mye utbytte av. Astros playroom var overraskende morsomt, har tro på dette. Savner noe nytt og episk, som ikke føles som noe vi har spillt før 🤩 Kanskje jeg bare begynner å bli for gammel..? 👀 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Skuffende greier. Men jeg er interessert i remaken av Silent Hill 2, da jeg ikke har spilt orginalen. Lenke til kommentar
CrabHabit Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Nei takk til alt dette, var labert dette her altså Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Som en ihuga Alien: Isolation-fan synes jeg Alien Rogue Incursion ser uhyre spennende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå