Gå til innhold

Concord er PlayStations svar på Overwatch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Traileren var jo bra, så litt usikker på hvorfor den er nedstemt så kraftig. Overwatch, Fortnite osv. fanboys kanskje.

Men jeg er helt enig med de som sier at estetikken her er 200% Guardians of the Galaxy. Det er nesten mer Guardians enn Guardians. Må nesten lure på om spillstudioet eller Sony forsøkte å få lisensen, men mislyktes.

Hadde sansen for den gule roboten. Men de burde kalt ham Bucket eller noe slikt ;)

 

 

 

Endret av Brother Ursus
Lenke til kommentar

Jeg fikk lyst til å se serien.

Spillet ser jo bra ut så det blir spennende å se hvordan det kommer til å gå. Jeg tenker det er godt mulig å lage gode GaaS (Games as a Service) om man bare er litt smart og satser på å lage en god spillopplevelse først og tenker inntekter etterpå.

Jeg føler en feil mange har gjort for å cache inn på GaaS er at de designer spillet rundt mest mulig inntekt først og spillopplevelse etterpå og det er som regel veldig enkelt å gjennomskue.

Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (7 timer siden):

Traileren var jo bra, så litt usikker på hvorfor den er nedstemt så kraftig.

Min teori, basert på mine egne meninger og det som virket å gå igjen i kommentarfeltet, er at folk ikke ville ha et multiplayerspill. Traileren la opp til en historie satt i et tilsynelatende rikt univers, og så viser det seg til slutt at det er snakk om 5v5. Playstation-spillere er kanskje de få igjen som setter stor pris på singleplayer-spill, og man forventer fokus på singleplayer på Playstation, men nå virker det som Playstation går samme vei som alle andre.

Men vi får i alle fall Astro Bot, samt Aliens og Behemoth, å kose oss med.

Endret av Gringorilla
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 31.5.2024 at 3:40 PM, bubba477 said:

Roboten har pronomen i bion...


Nei, jeg skjønner nå hvor alle trailerne blir downvoted og ratioed 10:1.

Se på sammensetningen av karakterene også i form av kjønn/rase/seksualitet. Dette er åpenbart ikke et spill som er laget for å appellere til vanlige mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (15 timer siden):

Se på sammensetningen av karakterene også i form av kjønn/rase/seksualitet. Dette er åpenbart ikke et spill som er laget for å appellere til vanlige mennesker.

Problemet er på ingen måte karakterene, selv om du måtte ønske det.

Problemet er at det er et multiplayer spill og live service spill, som Overwatch gjengen av en eller annen grunn flokker sammen om å hate.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg reagerer på et at når Overwatch 1 var på toppen så var mer story det eneste folk maste om på forumene.

Dette spillet skal ifølge utviklerne gi oss en story i deler over tid, samt at gameplay ligner på slik Overwatch var i begynnelsen.

Man skulle tro det kunne bli et svært populært spill blant Overwatch gjengen som er så irriterte på Overwatch 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Iki said:

Problemet er på ingen måte karakterene, selv om du måtte ønske det.

 

Jeg svarer deg i en annen tråd, slik at vi ikke "sporer av" dette kommentarfeltet ved å snakke om det som 90% av spillerne snakker om når det kommer til også dette spillet. Ikke spør meg hvorfor det er slik, men moderatorene på diskusjon.no klikker i vinkel, og jeg har nesten blitt utestengt over det tidligere, til tross for at det er 100% on topic.

https://www.diskusjon.no/topic/1926830-woke-i-moderne-underholdningsindustri/

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...