Seig2 Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai (endret) I 2023 overførte jeg 2000 NOK fra min paypal-saldo til min firmakonto. Jeg ser nå at denne summen ble ved en feil overført til firmakonto, men skulle altså istede havnet på privat konto. Hvordan løser jeg dette i regnskapet med bilagsføring? Det er sikkert enkelt for dere som kan det... men jeg hadde vert takknemlig for hjelp. Endret 30. mai av Seig2 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Er firmaet et enk eller et aksjeselskap (evt. noe annet)? Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai Enkeltpersonforetak. Hadde trengt hjelp til hvilke konto jeg skal bilagsføre på.. sikkert en enkel sak for de som kan det Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Du trenger vel ikke ta den inn i regnskapet i det hele tatt hvis det er en feil? Bare overfør den til riktig konto? Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai Men skal ikke slike overføringer bilagsføres i 2023 i regnskapet.. for å få rett balanse Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Seig2 skrev (28 minutter siden): Men skal ikke slike overføringer bilagsføres i 2023 i regnskapet.. for å få rett balanse Du fører det på privatkontoen. Lenke til kommentar
HW1 Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Før som innskudd fra privat, normalt konto mellom 2051-2059. Jeg ville ført det på konto 2055 i de regnskap jeg fører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå