galaxee Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har et Thomson speedtouch 510i modem (tiscali) kjøre et program slik at eg kunne endre passordet på modemet søkte på nette etter ip adressa og og fant : 10.0.0.138 tiscali må man sette "mota automatisk ip" og da er nettverkmasken 255.255.240.0 og da fikk eg ikke tilgang til modemet (pinget 10.0.0.138 men fikk bare error) da eg byttet nettverkmasken til 255.0.0.0 og skrev inn ip 10.0.0.139 så fikk eg tilgang til modemet og får opp dette: (link) www.home.no/rec er det mulig å configuere dsl farten eller ligger det i sentralen ? kan oppgradere Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Tviler meget sterkt på at du bare kan gå inn på modemet og endre noen innstillinger for å få bedre hastighet. Den styres nok sentralt. Lenke til kommentar
Spoink Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 er det mulig å configuere dsl farten eller ligger det i sentralen ? Hastighets innstillingene ligger på sentralen... Lenke til kommentar
Vannpistol Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 er det mulig å configuere dsl farten eller ligger det i sentralen ? Hastighets innstillingene ligger på sentralen... Rent teknisk ligger de på BAP'en.. Tror neppe kundeservice blir videre imponert om du ringer dem når du har konfigurert modemet ditt ihjel . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå