Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger råd! Bil til salgs - for lav pris?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lagt ut bilen min for salg på Finn, og det har vært galskap på telefonen min siden da. Jeg har fått sikkert 100 henvendelser, nå er sikkert flesteparten useriøse, men likevel. Har måttet legge inn en "streng" beskjed også, for er ganske lei av all galskapen. Kan noen se på annonsen og vurdere om jeg har satt prisen for lavt? Eller er det alltid sånn når man skal selge bil? Jeg har ikke mye erfaring, verken med bil eller salg av bil. På forhånd tusen takk!

Finn-koden:

Bruktbil til salgs: Toyota RAV4 - 2003 - Grå - 150 Hk - SUV/Offroad | FINN.no

Endret av Uderzo
gjenopprettet slettet tekst.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Åhh fy faen jeg skal selge en Tilsvarende en gruer meg til dette ☹️ har allerede fått flere kort + en hel haug av utlendinger i Oslo og Akershus hvor de har fått greie på at jeg har en sånn bil er ikke godt og vite 

IMG_20240530_115223_047.jpg

IMG_20240530_115201_346.jpg

Men hva tror du om prisen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Louise81 skrev (6 minutter siden):

Men hva tror du om prisen?

Prisen er grei nok den litt lavt priset men min skal jeg selge for 35 000,- gått 250 000,- hos KVD Norge så ligger din på 59 100,- eller 67 000 er litt mye prøv på 35 00,- og heller gå nedover det lønner seg er det mye varsellamper og sånn på din eller ? 

Bilforhandlerpris
69 700 kr
Cirkapris hos bilforhandleren
Privatpris
59 100 - 67 000 kr
Lenke til kommentar

Litt sånn er det uansett når man selger noe dyrt på finn for tiden. Masse folk som skal være først i kø'en, før de vurderer kvalitet og pris. Så prisen har nok lite å si på spam'erne.

Neste gang ville jeg unngått å legge ut telefonnr, men bare brukt meldingssystemet på finn.no fram til du fant en potensiell kjøper, kanskje en som ikke har "profesjonelle mengder" med anmeldelser eller ting til salgs.

Jeg har ikke peiling på prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Louise81 skrev (11 minutter siden):

Men hva tror du om prisen?

De som ønsker og kjøpe bilen er sikkert personer som skal ha den billig for så og skifte hjullager som koster 5-600,- så skal de ha den prisen som jeg snakker om sikkert mere enn det også såkalt biloppkjøpere som helst ønsker vrakpantpris 

Lenke til kommentar
Axefjord skrev (Akkurat nå):

Litt sånn er det uansett når man selger noe dyrt på finn for tiden. Masse folk som skal være først i kø'en, før de vurderer kvalitet og pris. Så prisen har nok lite å si på spam'erne.

Neste gang ville jeg unngått å legge ut telefonnr, men bare brukt meldingssystemet på finn.no fram til du fant en potensiell kjøper, kanskje en som ikke har "profesjonelle mengder" med anmeldelser eller ting til salgs.

Jeg har ikke peiling på prisen.

Garantert oppkjøpere for jeg spammes ned med sms om å få kjøpe en RAV4 jeg aldri har avertert så tydelig noen som har mye fritid og sitter hele dagen på sidene til SVV 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Prisen er grei nok den litt lavt priset men min skal jeg selge for 35 000,- gått 250 000,- hos KVD Norge så ligger din på 59 100,- eller 67 000 er litt mye prøv på 35 00,- og heller gå nedover det lønner seg er det mye varsellamper og sånn på din eller ? 

Bilforhandlerpris
69 700 kr
Cirkapris hos bilforhandleren
Privatpris
59 100 - 67 000 kr

Ok, takk. Nei, det er ingen varsellamper som lyser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Louise81 skrev (12 timer siden):

Jeg har lagt ut bilen min for salg på Finn, og det har vært galskap på telefonen min siden da. Jeg har fått sikkert 100 henvendelser

Nå er annonsen borte, men basert på beskrivelsen din vil tro at prisen var satt for lavt.

Hvordan har det gått? Har du solgt bilen?

Lenke til kommentar
  • Uderzo endret tittelen til Trenger råd! Bil til salgs - for lav pris?
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...