Glavan Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni At du dumper henne og umiddelbart sendte henne «tips» du har lest de siste ukene med tilknytningsstiler og syns det er ok, jeg blir helt satt ut.. haha. I det hele tatt da du begynte å skrive om det tidligere i tråden og lene deg så hardt på det var spesielt. Jeg syns også det er en del merkelige teorier om kvinner generelt her, som at «hvis de har bamser er de sånn og sånn». Er det sånn dere blir kjent med kvinner og tolker dem? Lese masse greier på nett og ikke engang snakke med dama? Leit at du brukte så mye tid på et såpass krevende «forhold». Hun har tydeligvis ting hun må finne ut av (uten at du skal diagnostisere henne), eventuelt så er hun bare kjip? Det er jo også et alternativ.. Håper du finner noen som matcher interessen og intensiteten neste gang - det er sånn det skal være. Det bør flyte i starten og ikke kreve planer og analyse! Hun har behandlet deg dårlig underveis og forhåpentligvis klarer du å stå i avgjørelsen din og kan ha det som en nyttig erfaring til fremtiden i alle fall. Ps: å si at man elsker noen etter 4 mnd når man møtes en gang hver helg - helt generelt - det er ganske tidlig. 1 Lenke til kommentar
Gjest e26e3...0a7 Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Gjest d4325...765 skrev (På 16.6.2024 den 19.41): Men det virker mer som du i grunn er hun jenta og later som du skriver som han, men ønsker bekreftelse på hvor tullete dette er. I såfall, løp! Anonymous poster hash: d4325...76 Selvfølgelig er det ikke det. Og hu har ingen grunn til å løpe fra meg, Mister! Dere kjenner ikke meg, og dere kjenner ikke hu, og vet heller ikke hvor fint vi har hatt det sammen til tider. Jeg er en snill og trofast mann, med gode intensjoner, i tillegg er jeg fin å se på. Hu hadde vært heldig om hu endte opp med meg Glavan: Du har misforstått ting jeg har sagt. Jeg dumpet henne ikke. Det jeg skrev var at jeg avslutter det, hvertfall ‘for nå’. Men disse «tipsene» som du så fint kaller det, var mest om hva som burde endres hvis vi skal klare å finne tilbake til hverandre igjen. Liten oppdatering: Har ikke tekstet med henne på halvannen uke, men jeg har egentlig lyst til å sende en melding. Særlig for å beklage hvis hun følte seg ‘analysert’ av meg, skjønner at det ikke var riktig av meg. Det var egentlig i god mening, for å hjelpe hu i fremtiden. Men jajaja jeg vet hu ikke har bedt om dette osv osv. I tillegg så savner jeg hu og vil jeg egentlig ikke at dette skal ta slutt, jeg kjenner veldig på savnet nå. I guess, jeg tenkte vel kanskje at, hvis jeg trakk meg unna, så vil hu savne meg etterhvert. PS ikke svar hvis dere skal komme med spydigheter igjen, hold dere for gode for sånt takk Anonymous poster hash: e26e3...0a7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå