Gå til innhold

Treg respons (5+ sekunder) ved bruk av «Nylig aktivitet»


Anbefalte innlegg

Jeg opplever nå en ekstra treghet ved lasting av sider når jeg har valgt «Nylig aktivitet» som view 🤔

Uansett om jeg er innlogget eller ser på forumet som gjest i inkognito browser så tar det minst fem sekunder før siden er ferdig lastet om jeg refresher/laster siden på nytt/første gang jeg åpner viewet «Nylig aktivitet». Det er også uavhengig av om jeg går via mobilnett eller bredbånd. Andre view som «Forsiden» til forumet samt å laste tråder har en ok respons selv om tråder med mange sider kanskje laster ørlite tregere enn tråder med kun noen få svar i seg.

Testet i Safari samt Edge, Chrome på iPhone. Gå til neste|forrige  side er like tregt. 
 

edit: kan legge til at jeg ikke bruker noen form for adblock eller lignende på denne mobilen.

Endret av NoBo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • NoBo endret tittelen til Treg respons (5+ sekunder) ved bruk av «Nylig aktivitet»
Forumansvarlig skrev (På 29.5.2024 den 1:45 PM):

Vi jobber med saken. Det har vært samme problem på en del av de andre forumene våre dessverre. 

Virker som at responsen har blitt bedre 😃👍

Antar at det er gjort noen grep, har dere mulighet til å si noe om mulig årsak til problemet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme tregheter i dag 😕

Ser måle-tallet nederst veksler mellom 5 og 7 sekunder og antar at teknisk forumansvarlig får ut statistikk (og varslinger?) men begynner å nærme seg litt irriterende. Kunne gjerne ha lagt på et banner øverst på sidene om at «Vi opplever for tiden tregheter på deler av forumet og det jobbes aktivt med å løse det» - da er det litt enklere å ha forståelse for problemet 😉 

 

IMG_5126.thumb.jpeg.bf91afe6727d573a086ab73724ce507b.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...