Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Entern skrev (6 minutter siden): Ja😊😊☺️☺️👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Jeg savner flere brukere på KG, men tør ikke å nevne det der.💔 Cassidy Tvillingene tenker at det er helt trygt å nevne dem her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene tenker at det er helt trygt å nevne dem her.♥️♥️ Det tror jeg også 😊😊👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august (endret) Kassettspiller skrev (17 minutter siden): Jeg savner flere brukere på KG, men tør ikke å nevne det der.💔 Nå savner jeg klemme-emojien fra KG 🤗 Endret 28. august av Entern 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Entern skrev (3 minutter siden): Nå savner jeg klemme-emojien fra KG 🤗 Entern skrev (4 minutter siden): Det tror jeg også 😊😊👍 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 timer siden): ♥️♥️ Det var koselig 🤗🤗 tusen takk🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Forfatter Del Skrevet 29. august Entern skrev (9 minutter siden): Det var koselig 🤗🤗 tusen takk🤗🤗 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): 🥰🥰 ☘️☘️🍀🍀💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Forfatter Del Skrevet 29. august Entern skrev (6 minutter siden): ☘️☘️🍀🍀💚💚 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Forfatter Del Skrevet 12. september MR SPEED skrev (35 minutter siden): Savner han dere vet Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Vi er enig sier enighet gjengen er velkommen her da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september MR SPEED skrev (5 timer siden): Vi er enig sier enighet gjengen er velkommen her da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 13.9.2024 den 7:02 PM): ♥️♥️ Dere vet hvem vi savner ONE 😢 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Forfatter Del Skrevet 22. september MR SPEED skrev (1 time siden): Dere vet hvem vi savner ONE 😢 Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 22.9.2024 den 7:17 PM): Cassidy Tvillingene er helt enige. Helt enig der CC ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober MR SPEED skrev (2 timer siden): Helt enig der CC ❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 22.9.2024 den 7:17 PM): Cassidy Tvillingene er helt enige. Er helt enig med dere 2 over her ❤️❤️❤️❤️😁😁😁😁😔😔😔😔 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober Forfatter Del Skrevet 7. oktober MR SPEED skrev (1 time siden): Er helt enig med dere 2 over her ❤️❤️❤️❤️😁😁😁😁😔😔😔😔 ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 7.10.2024 den 6:48 PM): ♥️♥️ ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Forfatter Del Skrevet 15. oktober MR SPEED skrev (3 timer siden): ❤️❤️❤️❤️ 🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå