Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 18.6.2024 den 1:10 PM):

Cassidy Tvillingene savner @Trippelure vi håper at du snart kommer på besøk til oss her igjen vår gode venn.♥️♥️

Hei på dere 🙃 Her er jeg 😁 Har bare vært litt opptatt med skogstur og grønnsaksdyrkning. Og så var jeg veldig sosialt-utslitt etter besøk fra Bergen i nesten en uke, så hadde behøv for litt alenetid. Har savnet dere også💚💚🐶🥰 Så måtte komme innom en tur nå, selvom jeg har masse å gjøre i dag 😅

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Hei på dere 🙃 Her er jeg 😁 Har bare vært litt opptatt med skogstur og grønnsaksdyrkning. Og så var jeg veldig sosialt-utslitt etter besøk fra Bergen i nesten en uke, så hadde behøv for litt alenetid. Har savnet dere også💚💚🐶🥰 Så måtte komme innom en tur nå, selvom jeg har masse å gjøre i dag 😅

Cassidy Tvillingene er veldig glade for at du kom på besøk til oss her i dag, vi synes alltid at det er hyggelig og koselig å prate med deg vår gode venn @Trippelure♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 timer siden):

Hei på dere 🙃 Her er jeg 😁 Har bare vært litt opptatt med skogstur og grønnsaksdyrkning. Og så var jeg veldig sosialt-utslitt etter besøk fra Bergen i nesten en uke, så hadde behøv for litt alenetid. Har savnet dere også💚💚🐶🥰 Så måtte komme innom en tur nå, selvom jeg har masse å gjøre i dag 😅

Veldig godt å se deg her igjen 😊🐶

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️

 

Entern skrev (3 timer siden):

Enighetsgjengen 🙌🙌😀😀😊😊

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden):

♥️♥️

Helt enig 🥳 WooHooWooHooHooooooooo 😃

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (På 31.5.2024 den 6:37 AM):

Jeg savner at noen av ledelsen fra Diskusjon.no er her inne på Lekeplassen og leke litt. Det er drit lenge siden de har gjort det. 🙄🙄🥺

Helt enig!!!

All work and no play makes Jack a dull boy... 🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden):

 

Cassidy Tvillingene blir glade av å høre at du trives her hos oss.♥️♥️

Kom på denne nå da til dere begge 😍😍 Har ikke tenkt på den siden 90-tallet, den kom ut i 1996 og var populær da. Selvom det ikke var helt min type musikkk den gangen... 🙄 Så er refrenget ganske sweet ❤️💚💚🐶🥰

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Kom på denne nå da til dere begge 😍😍 Har ikke tenkt på den siden 90-tallet, den kom ut i 1996 og var populær da. Selvom det ikke var helt min type musikkk den gangen... 🙄 Så er refrenget ganske sweet ❤️💚💚🐶🥰

 

Cassidy Tvillingene Digger den låten og vi Digger Donna Lewis.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden):

Cassidy Tvillingene Digger den låten og vi Digger Donna Lewis.♥️♥️

Da var det fint at jeg kom på den låta til dere da 😃💚💚🐶🥰 Selvom jeg egentlig hørte på noe annet og enda bedre... som jeg har elsket siden jeg hørte det første gangen da jeg var liten 😍💚🍀☘️💚🥰

 

Endret av Trippelure
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (37 minutter siden):

Tusen❤️takk og i lige måde 😃🐶🥰

 

Trippelure skrev (38 minutter siden):

Da var det fint at jeg kom på den låta til dere da 😃💚💚🐶🥰 Selvom jeg egentlig hørte på noe annet og enda bedre... som jeg har elsket siden jeg hørte det første gangen da jeg var liten 😍💚🍀☘️💚🥰

 

Cassidy Tvillingene Elsker sangene til The Cranberries, vi synes at det var et knallbra irsk rockeband.🍀🍀☘️☘️💚💚

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

 

Cassidy Tvillingene Elsker sangene til The Cranberries, vi synes at det var et knallbra irsk rockeband.🍀🍀☘️☘️💚💚

Helt enig 🥳 Jeg hadde alle CDene deres fra slutten av barneskolen og da jeg gikk på ungdomsskolen 😍🍀☘️💚💚🐶🥰 Hørte veldig masse på de, og det er et band som for alltid har en spesiell plass i hjertet mitt ❤️

Endret av Trippelure
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Helt enig 🥳 Jeg hadde alle CDene deres fra slutten av barneskolen og da jeg gikk på ungdomsskolen 😍🍀☘️💚💚🐶🥰 Hørte veldig masse på de, og det er et band som fir alltid har en spesiell plass i hjertet mitt ❤️

Cassidy Tvillingene liker det bandet for det var et av onkelen vår sine 4 favorittband. Onkelen vår som døde av heroinoverdose i 2012 30 år gammel hadde 4 favorittband. Det var 1. Oasis, 2. The Verve, 3. The Cranberries, 4. The Corrs.👨‍🦰👩‍🦰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...