MR SPEED Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Savner nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️❤️☺️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😫😫😫😫 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Forfatter Del Skrevet 11. november MR SPEED skrev (27 minutter siden): Savner nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️❤️☺️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😫😫😫😫 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. november Del Skrevet 16. november Min ganske lange erfaring fra forum er at ting går i bølger og vi kommer til å jobbe oss opp på bølgetoppene igjen, så slapp av alle sammen. Jeg var lenge på nettby forresten og der hadde jeg lengre av-perioder hvor jeg hadde så mye å gjøre utenom at jeg glemte hele plassen, men så var jeg der igjen og i starten var alt hyggelig, treaff de gamle kjente igjen...men så kom kverulanter inn i gruppene. Kranglete folk og massiv sjekking, som jeg jo ikke likte. Etter fire-fem forsøk over lang tid, så ga jeg den plassen opp og etter enda lengre tid logget jeg inn igjen (?!?) og da var den borte for godt. Ting lever ikke evig, så vi får bruke denne plassen og andre mens vi har dem. STOR pizza eller hamburgermeny til alle sammen på en nokså fin lørdag om en skal se litt stort på det. Liker dere godt alle som en. Woff skrev (På 29.5.2024 den 1:15 PM): Når du kommer så ikke la det gå ut over noen??? 🤩 Beklager, bare måtte fleipe med den der! Ingen her som savner meg da? Neppe, jeg er jo her! Hihi.. Nå har jeg lest hele tråden og klart at du må få tøyse litt når sjansen er der. Helt i orden det! @Woff 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. november Forfatter Del Skrevet 16. november Sviskepott skrev (2 timer siden): Min ganske lange erfaring fra forum er at ting går i bølger og vi kommer til å jobbe oss opp på bølgetoppene igjen, så slapp av alle sammen. Jeg var lenge på nettby forresten og der hadde jeg lengre av-perioder hvor jeg hadde så mye å gjøre utenom at jeg glemte hele plassen, men så var jeg der igjen og i starten var alt hyggelig, treaff de gamle kjente igjen...men så kom kverulanter inn i gruppene. Kranglete folk og massiv sjekking, som jeg jo ikke likte. Etter fire-fem forsøk over lang tid, så ga jeg den plassen opp og etter enda lengre tid logget jeg inn igjen (?!?) og da var den borte for godt. Ting lever ikke evig, så vi får bruke denne plassen og andre mens vi har dem. STOR pizza eller hamburgermeny til alle sammen på en nokså fin lørdag om en skal se litt stort på det. Liker dere godt alle som en. Nå har jeg lest hele tråden og klart at du må få tøyse litt når sjansen er der. Helt i orden det! @Woff ♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå