Trippelure Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker det bandet for det var et av onkelen vår sine 4 favorittband. Onkelen vår som døde av heroinoverdose i 2012 30 år gammel hadde 4 favorittband. Det var 1. Oasis, 2. The Verve, 3. The Cranberries, 4. The Corrs.👨🦰👩🦰 Ja jeg husker dere fortalte om han 💚💚 Høre ut som om han hadde god musikksmak 😃💚💚🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja jeg husker dere fortalte om han 💚💚 Høre ut som om han hadde god musikksmak 😃💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene kan fortelle at Onkel Daniel ( Danny ) foret oss med 90-tallsmusikk og tidlig 2000-tallsmusikk da vi var 6-7-8 år gamle.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at Onkel Daniel ( Danny ) foret oss med 90-tallsmusikk og tidlig 2000-tallsmusikk da vi var 6-7-8 år gamle.♥️♥️ Yeah 😎 Tidlig krøkes om god krok skal bli 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni Trippelure skrev (4 minutter siden): Yeah 😎 Tidlig krøkes om god krok skal bli Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Jeg Har ikke sagt noe om det før….. jeg hadde en kristen venn som ble monk han nå jobber for jesus…… siste møtte vi 2 satt på bensin stasjon sånn strøm greie vet å husker ikke hva navnet på det er der satt jeg å navnet ole Martin han var i Fredrikstad blad drakk en øl vær det var siste dagen jeg så han da SAVNER HAN FELT I DAG HAN VAR EN VELDIG GOOD VENN SUPER SNILL VENN FINES IKKE EN BEDRE PERSON EN HAN HADE HJERTE AV GULL 😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni MR SPEED skrev (5 timer siden): Jeg Har ikke sagt noe om det før….. jeg hadde en kristen venn som ble monk han nå jobber for jesus…… siste møtte vi 2 satt på bensin stasjon sånn strøm greie vet å husker ikke hva navnet på det er der satt jeg å navnet ole Martin han var i Fredrikstad blad drakk en øl vær det var siste dagen jeg så han da SAVNER HAN FELT I DAG HAN VAR EN VELDIG GOOD VENN SUPER SNILL VENN FINES IKKE EN BEDRE PERSON EN HAN HADE HJERTE AV GULL 😊 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni Entern skrev (3 timer siden): @Trippelure 🥲 Cassidy Tvillingene savner også @Trippelure og vi savner også @WeirdFace her på Diskusjon.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene savner også @Trippelure og vi savner også @WeirdFace her på Diskusjon.♥️♥️ Ja jeg savner også @WeirdFace 🥲 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni Entern skrev (Akkurat nå): Ja jeg savner også @WeirdFace 🥲 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Savner ho @Valkyrje. her i forumet 😀 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli Cassidy Tvillingene savner @Millennium-Blå og @Billie_bad_boy her på Diskusjon.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Savner en ITavisen bruker ☺️fra ITavisen Skitt prat da ☺️ 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli MR SPEED skrev (7 timer siden): Savner ho @Valkyrje. her i forumet 😀 Er her jeg 😊 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Valkyrje. skrev (1 time siden): Er her jeg 😊 Hurra😊Godt å se deg😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august Rapporter Del Skrevet 10. august Savner nå @Trippelure 😍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august MR SPEED skrev (33 minutter siden): Savner nå @Trippelure 😍 Cassidy Tvillingene savner også vår gode venn @Trippelure🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august MR SPEED skrev (14 timer siden): Savner nå @Trippelure 😍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene savner også vår gode venn @Trippelure🥰🥰 Jeg også 😢😢😢 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august Cassidy Tvillingene savner også @WeirdFace her inne vi. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene savner også @WeirdFace her inne vi. Jeg også, @WeirdFace var så god på telletråder og leketråder, ikke det samme uten han 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå