TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Jeg savner aktiviteten som var her inne på Lekeplassen før. Det var mer aktivitet her inne for ca 4-6 årsiden. 😒😒🥺 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni Cassidy Tvillingene savner @Trippelure vi håper at du snart kommer på besøk til oss her igjen vår gode venn.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 18.6.2024 den 1:10 PM): Cassidy Tvillingene savner @Trippelure vi håper at du snart kommer på besøk til oss her igjen vår gode venn.♥️♥️ Hei på dere 🙃 Her er jeg 😁 Har bare vært litt opptatt med skogstur og grønnsaksdyrkning. Og så var jeg veldig sosialt-utslitt etter besøk fra Bergen i nesten en uke, så hadde behøv for litt alenetid. Har savnet dere også💚💚🐶🥰 Så måtte komme innom en tur nå, selvom jeg har masse å gjøre i dag 😅 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Trippelure skrev (2 timer siden): Hei på dere 🙃 Her er jeg 😁 Har bare vært litt opptatt med skogstur og grønnsaksdyrkning. Og så var jeg veldig sosialt-utslitt etter besøk fra Bergen i nesten en uke, så hadde behøv for litt alenetid. Har savnet dere også💚💚🐶🥰 Så måtte komme innom en tur nå, selvom jeg har masse å gjøre i dag 😅 Cassidy Tvillingene er veldig glade for at du kom på besøk til oss her i dag, vi synes alltid at det er hyggelig og koselig å prate med deg vår gode venn @Trippelure♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Trippelure skrev (4 timer siden): Hei på dere 🙃 Her er jeg 😁 Har bare vært litt opptatt med skogstur og grønnsaksdyrkning. Og så var jeg veldig sosialt-utslitt etter besøk fra Bergen i nesten en uke, så hadde behøv for litt alenetid. Har savnet dere også💚💚🐶🥰 Så måtte komme innom en tur nå, selvom jeg har masse å gjøre i dag 😅 Veldig godt å se deg her igjen 😊🐶 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Entern skrev (4 minutter siden): Veldig godt å se deg her igjen 😊🐶 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Enighetsgjengen 🙌🙌😀😀😊😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Entern skrev (2 minutter siden): Enighetsgjengen 🙌🙌😀😀😊😊 ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Entern skrev (3 timer siden): Enighetsgjengen 🙌🙌😀😀😊😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): ♥️♥️ Helt enig 🥳 WooHooWooHooHooooooooo 😃 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Trippelure skrev (3 minutter siden): Helt enig 🥳 WooHooWooHooHooooooooo 😃 Cassidy Tvillingene blir alltid glade når du besøker oss her.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (På 31.5.2024 den 6:37 AM): Jeg savner at noen av ledelsen fra Diskusjon.no er her inne på Lekeplassen og leke litt. Det er drit lenge siden de har gjort det. 🙄🙄🥺 Helt enig!!! All work and no play makes Jack a dull boy... 🤪 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir alltid glade når du besøker oss her.♥️♥️ Og jeg blir alltid glad av å være her 💚💚🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Trippelure skrev (4 minutter siden): Helt enig!!! All work and no play makes Jack a dull boy... 🤪 Trippelure skrev (3 minutter siden): Og jeg blir alltid glad av å være her 💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene blir glade av å høre at du trives her hos oss.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir glade av å høre at du trives her hos oss.♥️♥️ Kom på denne nå da til dere begge 😍😍 Har ikke tenkt på den siden 90-tallet, den kom ut i 1996 og var populær da. Selvom det ikke var helt min type musikkk den gangen... 🙄 Så er refrenget ganske sweet ❤️💚💚🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Kom på denne nå da til dere begge 😍😍 Har ikke tenkt på den siden 90-tallet, den kom ut i 1996 og var populær da. Selvom det ikke var helt min type musikkk den gangen... 🙄 Så er refrenget ganske sweet ❤️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene Digger den låten og vi Digger Donna Lewis.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger den låten og vi Digger Donna Lewis.♥️♥️ Da var det fint at jeg kom på den låta til dere da 😃💚💚🐶🥰 Selvom jeg egentlig hørte på noe annet og enda bedre... som jeg har elsket siden jeg hørte det første gangen da jeg var liten 😍💚🍀☘️💚🥰 Endret 20. juni av Trippelure 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Entern skrev (5 timer siden): Veldig godt å se deg her igjen 😊🐶 Tusen❤️takk og i lige måde 😃🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni Trippelure skrev (37 minutter siden): Tusen❤️takk og i lige måde 😃🐶🥰 Trippelure skrev (38 minutter siden): Da var det fint at jeg kom på den låta til dere da 😃💚💚🐶🥰 Selvom jeg egentlig hørte på noe annet og enda bedre... som jeg har elsket siden jeg hørte det første gangen da jeg var liten 😍💚🍀☘️💚🥰 Cassidy Tvillingene Elsker sangene til The Cranberries, vi synes at det var et knallbra irsk rockeband.🍀🍀☘️☘️💚💚 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene Elsker sangene til The Cranberries, vi synes at det var et knallbra irsk rockeband.🍀🍀☘️☘️💚💚 Helt enig 🥳 Jeg hadde alle CDene deres fra slutten av barneskolen og da jeg gikk på ungdomsskolen 😍🍀☘️💚💚🐶🥰 Hørte veldig masse på de, og det er et band som for alltid har en spesiell plass i hjertet mitt ❤️ Endret 20. juni av Trippelure 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig 🥳 Jeg hadde alle CDene deres fra slutten av barneskolen og da jeg gikk på ungdomsskolen 😍🍀☘️💚💚🐶🥰 Hørte veldig masse på de, og det er et band som fir alltid har en spesiell plass i hjertet mitt ❤️ Cassidy Tvillingene liker det bandet for det var et av onkelen vår sine 4 favorittband. Onkelen vår som døde av heroinoverdose i 2012 30 år gammel hadde 4 favorittband. Det var 1. Oasis, 2. The Verve, 3. The Cranberries, 4. The Corrs.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå