MR SPEED Skrevet 29. mai Rapporter Del Skrevet 29. mai Jeg savner 2 brukere her hvor er de da Spoiler @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): Jeg savner 2 brukere her hvor er de da Skjul innhold @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene er her vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mai Rapporter Del Skrevet 29. mai MR SPEED skrev (20 minutter siden): Jeg savner 2 brukere her hvor er de da Vis skjult innhold @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene er her vi.👨🦰👩🦰👍👍 😊😊☺️☺️☘️☘️🍀🍀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai Entern skrev (1 minutt siden): 😊😊☺️☺️☘️☘️🍀🍀 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai Rapporter Del Skrevet 30. mai Er det deg MTK fra itavisen som du het før … hei det er jokingnutria bytta navn til MR SPEED @Gjest MKII 👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai Jeg savner at noen av ledelsen fra Diskusjon.no er her inne på Lekeplassen og leke litt. Det er drit lenge siden de har gjort det. 🙄🙄🥺 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai Jo savner mange som ikke er her mere 🥲 stikk ord ITavisen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai Cassidy Tvillingene savner @WeirdFace Du har ikke vært å postet på Lekeplassen siden litt før 17. mai, vi håper at du har det bra.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai Savnende de 2 her Spoiler @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai MR SPEED skrev (5 minutter siden): Savnende de 2 her Skjul innhold @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene er her vi men vi er her mest på kveldstid og på nattestid.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene savner @WeirdFace Du har ikke vært å postet på Lekeplassen siden litt før 17. mai, vi håper at du har det bra.😊😊🥰🥰 Ja jeg savner også @WeirdFace, håper det er bra med han 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai MR SPEED skrev (11 timer siden): Savnende de 2 her Vis skjult innhold @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene er her vi men vi er her mest på kveldstid og på nattestid.😊😊 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai Entern skrev (1 minutt siden): 😊😊☺️☺️ Entern skrev (1 minutt siden): Ja jeg savner også @WeirdFace, håper det er bra med han 😊 Cassidy Tvillingene håper at @WeirdFace snart kommer tilbake til oss her på Lekeplassen på Diskusjon.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at @WeirdFace snart kommer tilbake til oss her på Lekeplassen på Diskusjon.😊😊 Det håper jeg og 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai Entern skrev (2 minutter siden): Det håper jeg og 😊 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni De her kan ikke savne da de har slutter dato 2\12\2003 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni MR SPEED skrev (På 2.6.2024 den 6:21 PM): De her kan ikke savne da de har slutter dato 2\12\2003 Så klart det går ann og svane en bruker selv om en ikke lengere er på Diskusjon.no. 😑😑 Jeg savner Appelsinselger, selv om hun ikke finnes lengre her inne. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Så klart det går ann og svane en bruker selv om en ikke lengere er på Diskusjon.no. 😑😑 Jeg savner Appelsinselger, selv om hun ikke finnes lengre her inne. Cassidy Tvillingene savner også Appelsinselger. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (På 4.6.2024 den 10:13 AM): Så klart det går ann og svane en bruker selv om en ikke lengere er på Diskusjon.no. 😑😑 Jeg savner Appelsinselger, selv om hun ikke finnes lengre her inne. Er ikke en person er gutta i KISS min favoritt hard rock gruppe 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni (endret) Jo savner beste kameraten men sier sannheten har ikke sett han på ca 10år til 15år jeg trur han blitt real syk å blitt innlagt sykehus sist jeg så hvile fort vek fra meg greide ikke være nærheten av meg har ringt sendt han pm e-post null svar ikke sett han trist men har fått mange nye venner tusen takk angsten gjør att jeg tenker nå tusen takk❤️♥️ Endret 7. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå