Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Her er en Tråd som Cassidy Tvillingene oppretter hvor vi kan nevne brukere her på Diskusjon.no. Som ikke har vært her på lenge og brukere vi savner her.😢😢🥰🥰 Vi begynner.😊😊 @Embla Othea♥️♥️ Cassidy Tvillingene savner deg og vi håper at du har det bra.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Savner @Sviskepott fordi det ikke er så ofte hun poster 🥲 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Forfatter Del Skrevet 28. mai Entern skrev (1 minutt siden): Savner @Sviskepott fordi det ikke er så ofte hun poster 🥲 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi savner også @Sviskepott her på Diskusjon.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Jeg savner Appelsinselger. 🥺🥺😭 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Jeg savner Appelsinselger. 🥺🥺😭 Cassidy Tvillingene er helt enige vi savner henne også. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai (endret) Jeg savner ho @Arizona her inne på Lekeplassen også. Mener jeg husker hun har barn, vis jeg ikke husker helt feil nå. Så, ganske forståelig at hun ikke poster så ofte på selve Diskusjon.no. Endret 29. mai av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai Cassidy Tvillingene savner også @Billie_bad_boy og vi savner @Millennium-Blå Vi håper at de går bra med de begge to.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai (endret) Savner han @Pliscin også. 🥺🥺 Han vet jeg har barn, to faktisk. En datter og en sønn, hvis jeg ikke husker helt feil nå. 🤔🤔 Også veldig forståelig at han heller ikke poster ofte her inne på Diskusjon.no. 😌😌 EDIT: Han kommer og går her inne på Lekeplassen, ser jeg nå. 🙃🙃 Endret 29. mai av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Her er en Tråd som Cassidy Tvillingene oppretter hvor vi kan nevne brukere her på Diskusjon.no. Som ikke har vært her på lenge og brukere vi savner her.😢😢🥰🥰 Vi begynner.😊😊 @Embla Othea♥️♥️ Cassidy Tvillingene savner deg og vi håper at du har det bra.🥰🥰 Tenker mye på henne jeg også. Bra tror jeg ikke at hun har det, men jeg ønsker at hun klarer å ha det så bra som det er mulig der hun er. Entern skrev (10 timer siden): Savner @Sviskepott fordi det ikke er så ofte hun poster 🥲 Klem til deg og her er jeg. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi savner også @Sviskepott her på Diskusjon.♥️♥️ Jeg har for mange baller i lufta og ikke kapasitet til å gjøre ting som jeg ønsker det, men kommer innom og gjør så godt jeg kan. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai Sviskepott skrev (2 timer siden): Tenker mye på henne jeg også. Bra tror jeg ikke at hun har det, men jeg ønsker at hun klarer å ha det så bra som det er mulig der hun er. Klem til deg og her er jeg. Jeg har for mange baller i lufta og ikke kapasitet til å gjøre ting som jeg ønsker det, men kommer innom og gjør så godt jeg kan. Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner og vi savner dere når dere ikke poster her.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Vi som kan, kommer når vi kan. 💚 💚 1 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai (endret) Sviskepott skrev (36 minutter siden): Vi som kan, kommer når vi kan. Når du kommer så ikke la det gå ut over noen??? 🤩 Beklager, bare måtte fleipe med den der! Ingen her som savner meg da? Neppe, jeg er jo her! Hihi.. Endret 29. mai av Woff 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Savner en ikke her fra er en svensk venn banditen sweden er bad BOY men vi ble venner da til slutt 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai MR SPEED skrev (5 timer siden): Savner en ikke her fra er en svensk venn banditen sweden er bad BOY men vi ble venner da til slutt 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai Woff skrev (5 timer siden): Når du kommer så ikke la det gå ut over noen??? 🤩 Beklager, bare måtte fleipe med den der! Ingen her som savner meg da? Neppe, jeg er jo her! Hihi.. 😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai Sviskepott skrev (6 timer siden): Vi som kan, kommer når vi kan. 💚 💚 ♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai (endret) Savner han @Scarvo av og til. 🥺 Jeg vet at han også kommer og går her inne på Lekeplassen. 🙃 Endret 29. mai av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Savner han @Scarvo av og til. 🥺 Jeg vet at også kommer og går her inne på Lekeplassen. 🙃 Cassidy Tvillingene savner også @Scarvo her på Lekeplassen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Av en merkelig grund så savner jeg han @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT også. 🥴🥴🥴 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Av en merkelig grund så savner jeg han @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT også. 🥴🥴🥴 Cassidy Tvillingene savner også @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT spesielt i Bannetråden v3. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå