Gå til innhold

YouTube-problemer for annonseblokkere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare trist at vi ikke har en fullverdig konkurrent til YouTube. Reklamen okkuperer mer og mer totaltid av en video. Samme med enkelte tv-kanaler. Det neste er nok at(hopp over) funksjonen som forkorter reklamen noe blir tatt bort.

Irriterer meg grundig at vi blir pisset på av YouTube-reklame.. Jeg hadde annonseblokker, men fikk trussel fra YouTube. Skulle ønske jeg kunne true tilbake..

Lenke til kommentar

Jeg betaler for YouTube Premium, men det hjelper lite når videoen er full av "but først a word from todays sponsor Snake Oil."

YouTube har ikke innovert på mange år. Podcast-appene har knapper for å hoppe framover og bakover 20 sekunder. Perfekt hvis du ikke fulgte med, og ønsker å høre siste setning enn gang til, eller må hoppe over uinteressante del av programmet.

Med YouTube må du dra prikken langs sporet under videoen mens du stirrer på minutter og sekunder og utfører matematikk i hodet. Med pølsefingre på skjermen er det umulig å være nøyaktig, og 20sek bakover kan lett bli 10 minutter.

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

De store selskapene som tjener spinnvill med peng må slutte og være så forbanna arrogante og selv opptatte. Det er ikke sunt verken for dem eller brukerne sine i lengden.

Dem må virkelig begynne og tenke nytt, hvis dem skal få forbrukerne sine til og få tilliten tilbake. Mener jeg.

Det er allerede mange andre selskaper som allerede sliter. Mye oppsigelse pga slaveriarbeid osv.

 

Iki skrev (8 minutter siden):

Merkelig hvor mye folk har imot at andre skal kunne tjene penger på jobben sin.

De fleste fårstår det. Dem er nødt til og tenke nytt. Jeg derimot støtter aldri et selskap som jeg er misfornøyd med. Støtter kun de selskapene jeg liker eller er fornøyd med.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Om man er i et land hvor premium er billig (Betalt VPN funker ikke siden det er kjente IPadresser for google) så kjøp premium mens du er der.
Jeg betaler 159 PHP pr mnd, hadde premium light før og den gikk ut mens jeg var på ferie.
Så kjøpte Premium mens jeg var på ferie, og siden jeg var på en privat IP-adresse i phillipinene fikk jeg lokal pris.
Har den prisen ennå mange måneder senere.

Men om man bruker youtube mye er preimum genialt, selv til norsk pris.
Man slipper reklame pluss at man kan laste ned ting på mobilen for å se på fly etc.
Og man støtter kreatørene også.
Dem tjener nesten null på reklame, men dems del av Premiumprisen gjør at dem tjener mer en om du ser på reklamene (selv med pris fra asia eller andre billige land) 

Og selv om appen til youtube music Suger så funker den, og man slipper å ha spotify også :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har allerede sponsorblock på PCen, men det går ikke an å installere plugins på den offisielle mobil-appen. Der fungerer heller ikke dette:

Selfuniverse skrev (1 time siden):

Kan bruke JKL. K for pause, J for 10 sekund bakover. L for 10 sekund frem.

(Mobilen har ikke tastatur)

Men takk for tipset, det kan komme godt med på PCen av og til.

YouTube-algoritmen burde straffe alle videoer som inneholder ordene "Don't forget to like, share and subscribe, and click the bell button.". Grundig lei.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mannen med ljåen skrev (4 timer siden):

Med YouTube må du dra prikken langs sporet under videoen mens du stirrer på minutter og sekunder og utfører matematikk i hodet.

Du kan bruke piltastene på tastaturet opp/ned er volum 5%, høyre/venstre er spoling 5 sekunder.

Lenke til kommentar
Sovna skrev (4 timer siden):

Det er bare trist at vi ikke har en fullverdig konkurrent til YouTube. Reklamen okkuperer mer og mer totaltid av en video. Samme med enkelte tv-kanaler. Det neste er nok at(hopp over) funksjonen som forkorter reklamen noe blir tatt bort.

Irriterer meg grundig at vi blir pisset på av YouTube-reklame.. Jeg hadde annonseblokker, men fikk trussel fra YouTube. Skulle ønske jeg kunne true tilbake..

At youtube i det hele tatt eksisterer er pga Google. Kostnadene å drifte youtube er helt enorne, og enhver konkurent må enten ha en stor sponsor i ryggen, eller ta betalt for bruken.

Youtube tilbyr både betaling og reklamen, men betalingsviljen er nesten 0.

Derfor finnes det ingen konkurrent.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, Mannen med ljåen said:

Jeg har allerede sponsorblock på PCen, men det går ikke an å installere plugins på den offisielle mobil-appen. Der fungerer heller ikke dette:

(Mobilen har ikke tastatur)

Men takk for tipset, det kan komme godt med på PCen av og til.

YouTube-algoritmen burde straffe alle videoer som inneholder ordene "Don't forget to like, share and subscribe, and click the bell button.". Grundig lei.

Du kan trykke to ganger til høyre i videoen for å spole frem og to ganger til venstre for å spole tilbake.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...