erikos Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Er det noen som hvet hvordan jeg kan lagre min adresseliste i Outlook Express ? plus lagre mine mail ,slik at jeg kan legge til adresselisten og mine mail etter jeg har formatert Xp Pro Endret 15. januar 2004 av erikos Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Høyreklikk på innboks/utboks/etc -> Properties -> Sjekk hvilken mappe filene ligger i -> ta vare på filene. Tror adressebok og alt det andre ligger i samme mappen. Lenke til kommentar
erikos Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Takk så mye for hjelpen Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Vil berre anbefale e-backup! Dette er eit glimrande program som tar backup av e-post, adresseliste og valgfrie mapper. Denne kan du stille inn på gitte tidspunkt og alt foregår automatisk. Brukar sjøl dette programmet til å ta backup ein gong om dagen, og har aldri opplevd problem! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bruker Outlook Express Backup. Du kan hente prøveversjonen Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå