Gå til innhold

Splinter cell

Anbefalte innlegg

ok jeg likte demoen veldig godt, så jeg kjøpte meg hele spillet i dag,

må har jeg kommet til det brettet der jeg skal lytte på en samtale med presidenten eller noe, jeg har avhørt sjoføren han og skal inn i et vindu som nettopp ble opnet, og man hører noen bable om en oberst, men hver gang jeg prøver å komme meg til vinduet går alarmen, jeg har prøvd i 2 timer nå og blir litt gretten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, jeg har ikke spilt det på en god stund. Jeg tenkte på den plassen ved hagen(eller hva det var) jeg... Kan ikke huske at jeg hadde problemer med alarm der. Men husk at dersom du har drept noen eller skadet de tidligere på banen og vaktene finner de så går alarmen... Jeg tror at alarmen kan gå en gang eller noe på banen før du får game over..

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikkert hvor du er hen nå, men jeg tror jeg vet det. Hvis du henger i et slags rør eller blomsterbed og skal hoppe inn i et vindu så husker jeg at jeg hoppet inn og gjemte meg bak et skap der. Så tok jeg en flaske i nærheten og kastet inn i fryseren for så å kverke typen.

Lenke til kommentar
det er vel der jeg er, men når jeg henger i røret før jeg kommer frem til vinduet går alarmen uten noen grunn

Sikker på at du har knerta alle vakter som tusler rundt i gården (hvis det er noen?) Jeg tror også det er et kamera i gården du må passe deg for.

Lenke til kommentar

Problemet ditt er velkjent gjennom hele spillet. Det er faktisk nok at en av vaktene du har kverka har 1 pixel av tåa si utenfor skyggeområdet du har lagt ham i, så går alarmen plutselig når du går forbi visse "kontrollpunkter".

Det har ingenting med om det går vakter forbi han eller ikke.

Det sjekkes ved enkelte punkter om det er noen vakter som ligger åpent, og da går alarmen automatisk uansett. Så jeg foreslår du starter hele brettet pånytt, eller evt. går tilbake og plasserer alle vaktene du har knerta lengre inn i mørket.

Det er en utrolig irriterende feature, men det er faktisk ikke en bug.

Det der er en av de få hovedkritikkene spillet har fått i anmeldelser.

Jeg husker det stedet der, det skjedde med meg også. Må bare gå gjennom alt sammen og omplassere vaktene litt. Auto-alarmen er satt til å gå når du går over rekkverket hvis ikke alle de døde vaktene er gjemt skikkelig tidligere i brettet.

Det er sånne "point-of-no-return" punkter i nesten alle brettene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat det samme problemet.... Alarmen gikk uten grunn og jeg var egentlig klar over at jeg skulle inn på kjøkkenet. Jeg prøvde mye frem og tilbake, men til ingen nytte. Til slutt ga jeg opp og restarta levelen, og da gikk det fint... det er nok en liten bug i spillet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...