Gunfreak Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 ok jeg likte demoen veldig godt, så jeg kjøpte meg hele spillet i dag, må har jeg kommet til det brettet der jeg skal lytte på en samtale med presidenten eller noe, jeg har avhørt sjoføren han og skal inn i et vindu som nettopp ble opnet, og man hører noen bable om en oberst, men hver gang jeg prøver å komme meg til vinduet går alarmen, jeg har prøvd i 2 timer nå og blir litt gretten Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du trenger ikke komme nærme vinduet. Bare bruk den lyttegreia og pek mot vinduet til det kommer et rødt merke... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 nei jeg har ikke kommet til den delen der jeg skal lytte enda, jeg skal inn et vindu der det er noe som ser ut som en kokk eller noe Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Beklager, jeg har ikke spilt det på en god stund. Jeg tenkte på den plassen ved hagen(eller hva det var) jeg... Kan ikke huske at jeg hadde problemer med alarm der. Men husk at dersom du har drept noen eller skadet de tidligere på banen og vaktene finner de så går alarmen... Jeg tror at alarmen kan gå en gang eller noe på banen før du får game over.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) nix, går alarmen er det over, jeg har gått rundt på brettet og sett er etter folk, men det er ingen der. det skjer på akurat samme sted hver gang, det er rart, Endret 15. januar 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Når jeg kom inn på kjøkkenet, gjemte jeg meg bare bak et skap rett til høyre, ventet til en vakt ruslet forbi, og lusket meg ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 men jeg kommer meg ikke inn på kjøenet, alarmen går når jeg er henger utenfor vinduet til kjøkkenet Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 hopp inn i viduet når kokken går inn på fryser`n.. tror ivertfall han gjør d.. lenge siden jeg spilte d Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 nå har ****** men pc'en snart ut av vinduet, det der må hvere en bug eller noe, Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg er ikke helt sikkert hvor du er hen nå, men jeg tror jeg vet det. Hvis du henger i et slags rør eller blomsterbed og skal hoppe inn i et vindu så husker jeg at jeg hoppet inn og gjemte meg bak et skap der. Så tok jeg en flaske i nærheten og kastet inn i fryseren for så å kverke typen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 det er vel der jeg er, men når jeg henger i røret før jeg kommer frem til vinduet går alarmen uten noen grunn Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 det er vel der jeg er, men når jeg henger i røret før jeg kommer frem til vinduet går alarmen uten noen grunn Sikker på at du har knerta alle vakter som tusler rundt i gården (hvis det er noen?) Jeg tror også det er et kamera i gården du må passe deg for. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Problemet ditt er velkjent gjennom hele spillet. Det er faktisk nok at en av vaktene du har kverka har 1 pixel av tåa si utenfor skyggeområdet du har lagt ham i, så går alarmen plutselig når du går forbi visse "kontrollpunkter". Det har ingenting med om det går vakter forbi han eller ikke. Det sjekkes ved enkelte punkter om det er noen vakter som ligger åpent, og da går alarmen automatisk uansett. Så jeg foreslår du starter hele brettet pånytt, eller evt. går tilbake og plasserer alle vaktene du har knerta lengre inn i mørket. Det er en utrolig irriterende feature, men det er faktisk ikke en bug. Det der er en av de få hovedkritikkene spillet har fått i anmeldelser. Jeg husker det stedet der, det skjedde med meg også. Må bare gå gjennom alt sammen og omplassere vaktene litt. Auto-alarmen er satt til å gå når du går over rekkverket hvis ikke alle de døde vaktene er gjemt skikkelig tidligere i brettet. Det er sånne "point-of-no-return" punkter i nesten alle brettene. Endret 16. januar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg hadde akkurat det samme problemet.... Alarmen gikk uten grunn og jeg var egentlig klar over at jeg skulle inn på kjøkkenet. Jeg prøvde mye frem og tilbake, men til ingen nytte. Til slutt ga jeg opp og restarta levelen, og da gikk det fint... det er nok en liten bug i spillet... Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 "bugger bugger bugger" Spillet mitt crashed utallige ganger, og jeg hadde Xbox utgaven! (og nei, ikke noe modding eller kopiering utført på denne maskinen) Den dagen Microsoft leverer maskiner som ikke crasher i hytte og pine... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Prøv en patch! Jeg måtte gi opp spillet fordi denne såkalte "alarmbuggen" gikk hele tida UANSETT hvor jeg befant meg på brettet. Dette skjedde i flere tilfeller Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det er forresten helt på tryne om ingen patch har retta opp dette til nå! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hadde det problemet med at alarmen gikk med engang når du skal følge etter og kidnappe en sånn type.. Knærta en vakt rett før jeg gikk inn en enveis dør og sava, 4 sekunder etter jeg starta gikk alarmen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå