jalme Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg ønsker meg et partisjoneringsprogram som en lett kan endre partisjoner uten å måtte formatere og helst kan gjøre det i windows. Hva finnes det av gode partisjoneringsprogrammer på markedet? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 partition magic er vledig bra synes jeg.. har brukt det mye Lenke til kommentar
Rantrave Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hei Tror dette programet funker bra: http://www-fa.upc.es/personals/fluids/crespo/fo-pm7p.zip Har ikke prøvd det selv enda men fikk det sendt over fra en som skal ha peiling. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 bootit er et meget bra prgm, men da må du boote under oppstart, og d ville du jo ikke.... Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 partition magic er bare best. ingen over ingen ved siden. ikke til meg iallefall. jeg bruker selv PM 8.0 den er hel maks. den koster jo penger da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå