ziraxim Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Hei. Jeg har "fabrikk resatt" min telefon Samsung S21+ og gitt denne til min datter, da jeg har fått ny. Hun har hatt en Samsun S9 eller lignende tidligere, men den er ganske knust. Når jeg setter denne opp har jeg overført alt jeg kan med funksjonen/appen smart switch. Jeg har også appen family link. Jeg får opp bilde av vedlagt varsel. (kan ikke administrere konto) Hva er det de egentlig mener? - Når jeg går inn på innstillinger er det kun min datters gmail konto som ligger inne. - Jeg har gått inn via google security og family link appen for å fjerne alle linker mot andre telefoner som denne mailen tidligere har vært koblet mot. Min datter kan derfor ikke benytte tjenester som google play. Jeg gjorde akkurat det samme med min sønn for 1 måned tilbake i forbindelse med en annen telefon (Samsung S21+ (ja, akkurat lik)) jeg kjøpte på finn, men da støtte jeg ikke på noen problemer. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå