Complexity Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Hvem liker ikke M? (med unntak av nøtteallergiker) 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai M har alltid vært en stor kino favoritt 😀👍 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai Complexity skrev (1 time siden): Hvem liker ikke M? (med unntak av nøtteallergiker) Er farlig godt da! 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Boing_80 skrev (6 timer siden): Er farlig godt da! Det er det 😀 Kombinasjonen peanøtt + sjokolade er skummel 😁 så godt 😀 Lenke til kommentar
ali q Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Jeg foretrekker M&M, men det får jeg ikke kjøpt i Norge lenger (tax-free teller ikke) etter at noen journalister lagde en sak om hvordan det ikke er lov å selge M&M i Norge som førte til at CoopersCandy sluttet å importere M&M.. 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Entern skrev (13 timer siden): M har alltid vært en stor kino favoritt IKKE når noen river opp posen (opp ned) og hele innholdet triller nedover radene midt under en stille scene! 🤬 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Woff skrev (1 time siden): IKKE når noen river opp posen (opp ned) og hele innholdet triller nedover radene midt under en stille scene! 🤬 Hahahaha 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Woff skrev (4 timer siden): IKKE når noen river opp posen (opp ned) og hele innholdet triller nedover radene midt under en stille scene! 🤬 Hahaha🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai ali q skrev (5 timer siden): Jeg foretrekker M&M, men det får jeg ikke kjøpt i Norge lenger (tax-free teller ikke) etter at noen journalister lagde en sak om hvordan det ikke er lov å selge M&M i Norge som førte til at CoopersCandy sluttet å importere M&M.. Er det den her ☺️ 1 Lenke til kommentar
ali q Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai MR SPEED skrev (10 timer siden): Er det den her ☺️ Er for det meste Peanut M&M jeg liker, men også der har Mondelez enerett i Norge siden Freia hadde M i Norge før M&M prøvde å selge i Norge. Hver gang jeg eller venner/bekjente er i utlandet så tar i med minst en 1 kg pose med peanut M&M. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Jeg spiser også M, men det er ikke min favoritt kino godteri. Dette er en av mine favoritter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå