Gå til innhold

Naughty Dog-sjefen tror studioets neste spill kan omdefinere samfunnets oppfatning av spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette gir litt Peter Molyneux vibber. Han hadde også svært store ambisjoner og snakka opp kor revolusjonerande spela hans skulle være, men utan å heilt klare å leve opp til forventningane ved at spelet til slutt blir publisert utan mange av funksjonane som var brukt i markedsføringa under spelutviklinga.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
27 minutes ago, The Avatar said:

Dette gir litt Peter Molyneux vibber. Han hadde også svært store ambisjoner og snakka opp kor revolusjonerande spela hans skulle være, men utan å heilt klare å leve opp til forventningane ved at spelet til slutt blir publisert utan mange av funksjonane som var brukt i markedsføringa under spelutviklinga.

I Motsetning til Molyneux har Naughty Dog vist at de kan lever så den sammenligningen følger jeg deg ikke på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
The Avatar skrev:

Dette gir litt Peter Molyneux vibber. Han hadde også svært store ambisjoner og snakka opp kor revolusjonerande spela hans skulle være, men utan å heilt klare å leve opp til forventningane ved at spelet til slutt blir publisert utan mange av funksjonane som var brukt i markedsføringa under spelutviklinga.

Nå vil jeg påstå og si at Druckmann har litt flere "medaljer" å vise til enn Peter Molyneux. Molyneux har jo kun Fable 2 og Dungeon Keeper å vise til.
Lenke til kommentar
phraze skrev:
The Avatar skrev:

Dette gir litt Peter Molyneux vibber. Han hadde også svært store ambisjoner og snakka opp kor revolusjonerande spela hans skulle være, men utan å heilt klare å leve opp til forventningane ved at spelet til slutt blir publisert utan mange av funksjonane som var brukt i markedsføringa under spelutviklinga.

Nå vil jeg påstå og si at Druckmann har litt flere "medaljer" å vise til enn Peter Molyneux. Molyneux har jo kun Fable 2 og Dungeon Keeper å vise til.
Populous, Theme Park, Syndicate, Black and White...
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det som han kanskje har mest rett i er at spel som the Last of Us som er veldig cinematiske gjer spelet langt meir tilgjengeleg for folk flest. Særleg når ein no har starta med å lage TV-seriar som er blåkopi av spelet.

Største forskjellen mellom ein gamer og ein TV-sjåar som fortærer tLoU er om ein ser på skjermen med ein kontroller i hånda eller ikkje.

Dersom Naughty Dog tørr å ta steget heilt ut til å lage animerte filmar i staden for spel, så vil dei gjere spelmediet enda meir tilgjengeleg for folk flest. Største hinderet for ein ikkje-gamer å spele tLoU på konsoll er vel at spelsekvensane ved å bevege seg rundt i spelverdenen, klatre over hinder og sloss mot fiender er kanskje litt utfordrande for dei som aldri har holdt ein kontroller før. Spelmediet kan derfor gjerast mykje meir tilgjengeleg om ein tek vekk gameplayet i spelet og i staden berre har veldig enkle inputs slik at sjåaren kan være med å styre historien litt utan å være ein gamer. Spørsmålet då er vel berre omdet blir for kjedeleg for gamers som ikkje vil sitte passivt å sjå film når dei gamer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CrabHabit skrev:
Makan til arroganse, gleder meg til å se spillet floppe og påstanden kræsje og brenne
Her har journalisten vridd på ordene til Druckmann. Druckmann har selv lagt ut sitatet på Twitter/X for å oppklare hva han faktisk svarte.. krever ikke mange hjerneceller å jobbe med journalistikk om dagen åpenbart.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...