Spillredaksjonen Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Call of Duty: Black Ops 6 er offisielt bekreftet Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Borgerkrig i USA da... meh. Veldig 2020. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai bubba477 skrev (6 minutter siden): Borgerkrig i USA da... meh. Veldig 2020. Det er jeg enig i, men nå holder jo USA på å kjøre en reprise av 2020 nå uansett så det er jo like relevant nå som da. Utrolig nok. De lærer aldri der borte. Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Nice. Kreativt. Gleder meg allerede til remasteren, så rebooten black ops 6/2. Kanskje de har en "revamped" versjon av det originale verdansk fra Modern warfare, da snakker jeg om modern warfare fra 2019 ikke det fra 2007. Forhåpentligvis har de lagt til flere kontorbygg og sånt sånn at verdansk ikke føles for annerledes. Jeg VEMMES. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Mine favoritt-spill innen COD serien har vært Black Ops 2 og Black Ops 3. Treyarch nailet multiplayeren der. Om de hadde klart å oppnå noe liknende så hadde jeg vært veldig glad. Lenke til kommentar
CrabHabit Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai mkri96 skrev: Nice. Kreativt. Gleder meg allerede til remasteren, så rebooten black ops 6/2. Kanskje de har en "revamped" versjon av det originale verdansk fra Modern warfare, da snakker jeg om modern warfare fra 2019 ikke det fra 2007. Forhåpentligvis har de lagt til flere kontorbygg og sånt sånn at verdansk ikke føles for annerledes. Jeg VEMMES. Daddy chill Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai CrabHabit skrev (2 minutter siden): Daddy chill Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai sukk. Til faen i voll med hele greia. Legg ned dritten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå