ahpadt Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 ALTSÅ!.. hehe.. iRiver er nevnt én gang, ser jeg.. Kjøpte en på 10 GB for en snau mnd siden, (ja, den ER dyr ) men fyflate, SNAKKER funksjonalitet!.. Studielån, ja?? Må nok over 4000,- for en på 20BG nå, men de har akkurat lansert en på 40GB tror jeg, så den prisen detter nok snart skal du se.. Lyden : KNALLBRA! (BÅDE headphones OG optisk/line out) Med koss-"propper" har jeg skjelden høyere enn 20 (går til 40!) og Lineout fungerer så godt som noen annen "stasjonær CD-spiller! "Porter" : 1stk optisk/line in, 1stk optisk/line out, 1stk headphones/remote, 1stk DC, 1stk usb2.0 Features : Radio og innebygget mic (slettikkeværst), med opptaksfunksjon for både analog/line/optisk Har du cash, anbefaler jeg (selvfølgelig).. Jeg vil bare si meg fullstendig enig med Beetlebum, har iRiver 10gb selv, og er 100% fornøyd, bedre funksjonalitet skal du lete lenge etter, men prisen må dessverre betales. Har du råd, er iRiver det beste av det beste, hvis ikke, er iPod tingen. EDIT: jeg betalte btw 2500,- for min sak Og den største av de største selvfølgelig. Se selv: 1 2 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå