Dekata Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er på jakt etter en mp3 spiller. Ønskelig: - Liten - Bra opplyst display - Brukervennlig - Line-out - >20 Gb - Gjerne FireWire Holdt lenge en knapp på Creative Nomad Jukebox Zen Xtra 60 GB, helt til det viste seg (etter hva jeg kan forstå) at denne ikke har en egen line-out. Kommer til å bruke spilleren også på anlegget i stua og i bilen, da har vanlig hodetelefon utgangen tendens til å bli svak. Lagringskapasitet på +20Gb er også ønskelig. Håper på innspill, da jeg er tom for ideer etter å egentlig ha bestemt meg. Mvh Dekata Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ipod har line out men det er bare på docken etter det jeg har forstått. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Ipod har line out men det er bare på docken etter det jeg har forstått. Vil nok anbefale iPod jeg og. Har faktisk nettop bestilt meg en selv Endret 15. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Stemmer det, ja. Men det finnes addons fra andre firma som gir deg egen lineout. Det finnes vel også bilmonteringskit hvis jeg ikke tar helt feil. Sjekk ut ipodlounge.com. -KJ Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Vil bare legge til at jeg selv har 10gb ipod, den er knall Så genialt enkelt å bruke. Er bare 3 på min skole som har den(gjett hvem som kjøpte først ), alle andre _må_ bare låne den.. Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Ok, da er iPod lansert som en mulighet! Lydkvaliteten på denne, noen som har testet den i bilen eller mot forsterkeren i stua på litt høyt volum? Eget feste i bilen hadde bare vært knall! Leita litt på sidene(ipodlounge.com) men det nærmeste jeg kom var bil lader.. Trenger fler alternativer! -D- Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Til iPod kan du kjøpe en liten fancy gizmo som du setter der du vanligvis kobler til docken elns. Det er en FM sender. Bare still iPoden på en frekvens og anlegget ditt på den samme så får du høre på "iPod radio" Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Du kan se her om noe faller i smak. Lyden syntes jeg er helt grei, men vil du ha det høyere (er en sperre på et visste antall dB)så finnes det et program som "booster" lyden. Edit: Før det kommer noen og henger deg, det heter ikke hvem mp3spiller. Det heter hvilken Endret 15. januar 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 "Du kan se her om noe faller i smak" Har sett dem ja, og dem er vel og bra til sitt formål! Men, er det noen som har testet lyden på noe annet enn vanlige hodetelefoner? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 "Du kan se her om noe faller i smak" Har sett dem ja, og dem er vel og bra til sitt formål! Men, er det noen som har testet lyden på noe annet enn vanlige hodetelefoner? Så lenge du ikke bruker sånne som jeg kaller for "pappskiver", så er det mer enn brukbar lyd! Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 "Det er en FM sender. Bare still iPoden på en frekvens og anlegget ditt på den samme så får du høre på "iPod radio" " Slett ikke ille! Testet det? Tenker da på støy under overføring.. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 "Du kan se her om noe faller i smak" Har sett dem ja, og dem er vel og bra til sitt formål! Men, er det noen som har testet lyden på noe annet enn vanlige hodetelefoner? For å svar på spørsmålet ditt.. Ja, jeg har prøvd den i bil, men da gikk det rett fra hodetelefon utgangen, da ble lyden litt tam. Mono aktig. Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 "Men, er det noen som har testet lyden på noe annet enn vanlige hodetelefoner? Så lenge du ikke bruker sånne som jeg kaller for "pappskiver", så er det mer enn brukbar lyd! " Med vanlige hodetelefoner mener jeg da: To stk små pappskiver som festes på hver sin side av hodet, som du så fint beskriver Det jeg lurte på var om noen hadde prøvd lyden ut på fks et vanlig annlegg med forsterker med noen høytalere fks. Noen? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 "Du kan se her om noe faller i smak" Har sett dem ja, og dem er vel og bra til sitt formål! Men, er det noen som har testet lyden på noe annet enn vanlige hodetelefoner? For å svar på spørsmålet ditt.. Ja, jeg har prøvd den i bil, men da gikk det rett fra hodetelefon utgangen, da ble lyden litt tam. Mono aktig. Hmm.. stilte du inn på equ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) "Men, er det noen som har testet lyden på noe annet enn vanlige hodetelefoner? Så lenge du ikke bruker sånne som jeg kaller for "pappskiver", så er det mer enn brukbar lyd! Med vanlige hodetelefoner mener jeg da: To stk små pappskiver som festes på hver sin side av hodet, som du så fint beskriver Det jeg lurte på var om noen hadde prøvd lyden ut på fks et vanlig annlegg med forsterker med noen høytalere fks. Noen? Kjenner en som testa iPoden på 800W annlegg.. Han sa at det spilte no jæ****!! Endret 15. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 "For å svar på spørsmålet ditt.. Ja, jeg har prøvd den i bil, men da gikk det rett fra hodetelefon utgangen, da ble lyden litt tam. Mono aktig." Takk for svar på mitt spørsmål Det er nettopp det jeg ikke er ute etter, den mono-lignende lyden. Som oftest får man best lyd ved egen line-out. Noe som var tilleggsutstyr på denne spilleren ette rhva jeg har forstått. Litt tungvint å dra med dockingen ut i bilen. Eller hva -d- Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 "Du kan se her om noe faller i smak" Har sett dem ja, og dem er vel og bra til sitt formål! Men, er det noen som har testet lyden på noe annet enn vanlige hodetelefoner? For å svar på spørsmålet ditt.. Ja, jeg har prøvd den i bil, men da gikk det rett fra hodetelefon utgangen, da ble lyden litt tam. Mono aktig. Hmm.. stilte du inn på equ? Nå er det en stund siden da, men jeg tror jeg prøvde litt. Det hjalp ikke akkurat noe særlig. Kan forøvrig fortelle at jeg i den siste uken har brukt en vanlig pc høytaler koblet til ipoden. Denne har det vært bra med lyd i(snakker om en _gammel_ compaq høytaler), bassen funket bra. Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 "Kjenner en som testa iPoden på 800W annlegg.. Han sa at det spilte no jæ****!! " Bedre Veit du om han brukte hodetelefon utgangen eller hadde han tilleggsutstyr? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) "Kjenner en som testa iPoden på 800W annlegg.. Han sa at det spilte no jæ****!! " Bedre Veit du om han brukte hodetelefon utgangen eller hadde han tilleggsutstyr? Spør han nå! Edit: Line-Out brukte han! Endret 15. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Produkt info ipod auto kit The Auto Kit connects your iPod device to your car's power source and speaker system, and includes an exclusive Belkin cable that charges your iPod from your car's cigarette lighter. The Auto Kit also provides an adjustable amplifier and 3.5mm audio-out jack that lets you play your iPod through your car stereo or other audio equipment while in the car. Nå er ikke jeg helt stødig når det gjelder forsterkere og sånne ting men dette er vell en bra ting er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå