ZlummGlumm Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Gah... det der så morro ut, fikk lyst at spella Shogun. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Og til dere som lurer på spillets maskinkrav: Jeg har lest at spillet skal kunne kjøre flytende med 1024x768 og maks detaljer på en 1 GHz prosessor og GeForce 3, så dere kan bare ta det med ro. geF 3.... LOL!!! fant du det på EA's hjemmeside?? Det ble sagt på fjorårets E3. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hatte peiling på hva "E3" er, men geforce 3 og 1GHz athlonXP/P4/A64 osv. er bare "11" hvis du lurer, så spill AOE2 og skriv 11 på chatte dingsen og enter. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hatte peiling på hva "E3" er Har du ikke hørt om E3?! Da var det jaggu på tide! E3 er verdens største spillmesse, og holdes i mai hvert år i Los Angeles. Det er et samlingspunkt for hele spillbransjen, og å få vist spillet sitt på E3 kan bety enormt mye for en utvikler. Ta en titt på denne artikkelen fra Gamer.no. Den gir et godt bilde av hva E3 er for noe. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hatte peiling på hva "E3" er, men geforce 3 og 1GHz athlonXP/P4/A64 osv. er bare "11" hvis du lurer, så spill AOE2 og skriv 11 på chatte dingsen og enter. faktisk når Rome var nytt i utvikllings stadiet, hørte jeg snakk om at minimum kravende var 266 mhz, jeg tror nok det har godt opp en del, men det sier jo litt Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Noen burde lage en LOTR-mod til dette spillet. Tenk dere slaget ved helms deep, med den grafikken og 99^999 orker -> meg da jeg så skjermbildene til rome:tw Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Noen burde lage en LOTR-mod til dette spillet. Det hadde vært genialt.. Men det hadde blitt et eget spill nesten.. Ikke bare en mod Lenke til kommentar
insider Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Noen burde lage en LOTR-mod til dette spillet. Det hadde vært genialt.. Men det hadde blitt et eget spill nesten.. Ikke bare en mod hehe sånn battle of middle earth ! hadde vært genialt ja Lenke til kommentar
^WeaKlinG^ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) glede så j#vligt te dt komme ass ser jo bare best ut Endret 19. januar 2004 av ^WeaKlinG^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå