nord Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) *sikle* The next game in Creative Assembly's Total War series will be set in Roman times and will have a new engine capable of battles with 10,000 3D units. Endret 15. januar 2004 av nord Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Sett skjermbildene...tja, viser iallfall ikke noe negativt Noe jeg lurer på, blir dette spillet slik at man bygger base, lager folk, angriper en annen base ( mye likt AOE ) eller blir det slik at man får utdelt 5000 folk som man skal angripa Roma med? Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 en ting er sikkert, det blir å kald kvele min maskin! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 det skal jo ikke kreve så mye faktisk, og til GuardiaN det er som Shogun total war eller medevil total war, spillet er delt inn i 2 1, er som en digital risk 2 er som du ser på bildene slag Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Wow. Rålekkert. Håper det blir muligheter for multiplayer i strategi-delen. Digget det at du kan storme byer og elefantene Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 multiplayer har alltig vert en stor del av total war spillene Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Dette blir mulighens årets strategi spill! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 oi oi oi!! kommer sikkert til å lagge selv med de beste maskina!!! Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Syntes ikke så veldig mye om Medieval: Total War... Litt ensformig i lengden, og grafikken under kampene var forferdelig. Men grafikken ser ut til å bli kraftig forbedret på Rome: Total War. Ser faktisk utrolig bra ut! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Grafikken til Shogun: total war var heeeelt Spillet ble jo gørr på grunn av grafikken mener jeg. Håper Rome: total war blir så bra som det så ut som. Da blir det råfett!! Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg gleder meg sinnsykt til Rome TW. Skjønner dog ikke hva folk klager over grafikk messigt, Medieval bruker vel mye av den same grafikk motoren som Shogun gjør, som begynner å trekke på åra nå. Om man ser bort ifra detalj grafikken på enhetene i spillet (hærer etc) så er det langt ifra dårligt. Men det sier vel seg selv at om man skal kunne zoome inn og see han ene soldaten på 3. rekke bak dra i munnviken, så hadde det nok trekt de aller fleste nyeste maskiner i knerne når etpar tusen slike hopper inn på banen og skal sloss. Angående multiplayer delen så savner jeg så forferdelig oversikts kartet, og økonomi strategien i spillet. Om kamp systemet, er det noen her som har prøvd Warhammer Dark Omen? ganske så gammelt spill nå, der man styrte og komanderte hærer ovenifra litt lik TW spilla. Der, kunne man i multiplayer lage seg en hær av gitt antall penger, også kunne man forsette å spille med dem kamp etter kamp, oppgradere og så fikk dem mer honør og moral etter hvert som dem blei meir erfarne. Dette var gøyalt, noe jeg savner i TW. å bare spille kamp om kamp mot kameraten blir litt drøyt i lengden.. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Grafikken til Shogun: total war var heeeelt Spillet ble jo gørr på grunn av grafikken mener jeg. Håper Rome: total war blir så bra som det så ut som. Da blir det råfett!! Om man spiller et spill på grunn av grafikken må man vel uansett gå lei ganske fort? Jeg selv går ofte ganske fort lei av det visuelle, så da om ikke gamplay er godt nok blir d hyllevare av det spillet. Det som er morsomt med TW spilla er jo strategien i det hele, å leke offiser og styre krigen, være en aldri så liten hærfører med ambisjoner og mulighet til å ta over en liten del av verden. Og da for meg, spiller grafikken en liten rolle. Så lenge den gjør sin nytte; å la meg kommandere mine små undersotter så dem dreper så mange av mine fiender på en mest mulig effektiv måte. Så da strekker grafikken på alle måte til, selfølgelig hadde det ikke skada med mer visuell kos i form av penere teksturer, mere detaljer etc. Men det er da alikavel en så liten del av spillet totalt sett at det holder i massevis sånn det er. Så jeg skjønner ikke helt tid synspunkt. Lenke til kommentar
falut Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Helt enig med Troyel. Du spiller ikke strategispill pga grafikken i spillet. Ikke jeg hvertfall, men jeg hadde ikke spillt ett strategispill med skikkelig ræva grafikk heller. Edit: leif Endret 16. januar 2004 av _-Joacim-_ Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ok. jeg overdrev litt da jeg sa GØRR, men spillet hadde vell vært litt kulere om man så hvordan de slåss litt tydeligere. Jeg ser bare noen figurer stikke en pinne frem og tilbake noen ganger og så kommer det en klump med blod (kansje jeg spiller med dårlig oppløsning ??). Det blir vell kanske mye bedre på Rome: total war. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Rome Total War ser jo überkonge ut da .Veldig digg med elefantene og hærene. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 niiiice, lurer på om ikke jeg skal vurdere å hilse på total war-serien, jeg... lurer forresten på hvorfor romrne alltid hadde sånne svære "her er vi, kom og ta oss"-faner. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Utrolig bra! Men jeg hater sånne screenshots. De som viser "in game mode" er mye bedre. Altså at man ser sånn som man spiller. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har sett en trailer fra spillet, og det ser sjokkerende bra ut. Detaljrikdommen og animasjonen er - bokstavelig talt - bedre enn i veldig mange skytespill! Hvis gameplayet blir like bra som grafikken, kan dette bli årets strategispill. Men på den annen side; det kommer mange gode strategispill i år. Og til dere som lurer på spillets maskinkrav: Jeg har lest at spillet skal kunne kjøre flytende med 1024x768 og maks detaljer på en 1 GHz prosessor og GeForce 3, så dere kan bare ta det med ro. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Og til dere som lurer på spillets maskinkrav: Jeg har lest at spillet skal kunne kjøre flytende med 1024x768 og maks detaljer på en 1 GHz prosessor og GeForce 3, så dere kan bare ta det med ro. geF 3.... LOL!!! fant du det på EA's hjemmeside?? har nokså grei lagging i medieval med geF4ti4800se, P42,6c og 512 ddr400.... Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Finner ingenting om systemkrav, men Ian Roxburgh sa dette under et intervju med HomeLAN HomeLAN - The game's graphics engine has already drawn a lot of praise. What are some of the more important features in the Rome: Total War engine? Ian Roxburgh - It can handle huge battles smoothly - it's that simple. When you see Rome: Total War battles running, it's still just a bit gobsmacking - even for the people that work here. We can't think of another game that comes anywhere close to what this engine can do. We?ve already been involved with two TV broadcast companies that are using the Total War engine to portray huge battles on TV. One such show (?Time Commanders?) is currently showing on UK prime time terrestrial TV and the other remains secret (for now!). Hopefully, US citizens will be able to enjoy seeing the next generation Total War engine on their TV screens sometime soon. Watch this space! Hvis du lurer på informasjon angående Rome: Total War kan du sjekke ut TTG Factsheet en gang i blant blandt de bedre artiklene om spillet jeg har lest er GameSpy sin Dessuten fant jeg 4 filmer fra spillet, og driver å laster dem ned nå Endret 17. januar 2004 av Tx3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå