Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Idiot. du har jo ****** meg 5 Harddisk plasser OPPE i kabinettet, det er stort, og ****** så bra muligheter for tilkoblinger. MEN er enig i at kablene blir sotte trangt i midten! Ikke noe vits i å slenge dritt selv om du er uenig. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Idiot. du har jo ****** meg 5 Harddisk plasser OPPE i kabinettet, det er stort, og ****** så bra muligheter for tilkoblinger. MEN er enig i at kablene blir sotte trangt i midten! Ikke noe vits i å slenge dritt selv om du er uenig. han som begynte ;P Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Å herregud! Hvor gammel er du? 13? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 AOpentårnet er trangt og upraktisk. Se på min gamle maskin. Jeg vei det ikke ser ut inni, men jeg hadde ikke vindu. Og den var dønn stabil. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) AOpentårnet er trangt og upraktisk.Se på min gamle maskin. Jeg vei det ikke ser ut inni, men jeg hadde ikke vindu. Og den var dønn stabil. Jojo..Men jeg skakke ha såååå mange HD'r etc.... Var Selve Maskinen eller Kabbis'et stabilt ? Endret 25. januar 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jojo..Men jeg skakke ha såååå mange HD'r etc.... Var Selve Maskinen eller Kabbis'et stabilt ? Systemer var stabilr selv med alle flatkabla. En annen ting er at kabbisen er drittung. Har et Lian Li PC75 og det er virkelig noe jeg kan anbefale Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 leste lenge rundt om kring jeg og ang. denne monteringen av harddiskene.Men ble beroliget når det på seagate sine sider står at diskene kan bli montert in anny direction eller no i den dur. Var ikke noe problem å montere de slik lian-li har lagd mulighet for. Ja ok, da håper jeg at dette stemmer. Vil nok fort finne ut om det gjør det. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Jojo..Men jeg skakke ha såååå mange HD'r etc.... Var Selve Maskinen eller Kabbis'et stabilt ? Systemer var stabilr selv med alle flatkabla. En annen ting er at kabbisen er drittung. Har et Lian Li PC75 og det er virkelig noe jeg kan anbefale .. jeg har lusen ukelønn Men nå skal jeg snart få min BesteFar ( Mest pirkete og nøyeste personen i veerden ) Til og skjære ut... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 .. jeg har lusen ukelønn Men nå skal jeg snart få min BesteFar ( Mest pirkete og nøyeste personen i veerden ) Til og skjære ut... Kjempefint å ha med seg kompetanse Med dine ideer og hans nøyaktighet kan det bli bra. Legg ut noen bilder da vell? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 .. jeg har lusen ukelønn Men nå skal jeg snart få min BesteFar ( Mest pirkete og nøyeste personen i veerden ) Til og skjære ut... Kjempefint å ha med seg kompetanse Med dine ideer og hans nøyaktighet kan det bli bra. Legg ut noen bilder da vell? Jau, tenkte jeg skulle begynne utover neste uke, ekke sikker.. ( PengeMangel ) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 nå har jeg nesten moddet ferdig kabinettet mitt (likt som sc0ot har..) nemlig et AOpen HQ08 *hente webcam* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 nå har jeg nesten moddet ferdig kabinettet mitt (likt som sc0ot har..) nemlig et AOpen HQ08 *hente webcam* pell fram bilder ;=) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 ok, er det noen som kan legge de ut for meg? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 ok, er det noen som kan legge de ut for meg? Send de til meg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 ok, er det noen som kan legge de ut for meg? Send de til meg adresse? mail altså? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 [email protected] ( nei, jeg gir ikke ut min, denne vidreføres ) ;P Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 send den til meg på pm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå