MagnusW Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har nå kjøpt meg et Aopen tower Da jeg fant ut at Lian Li blir litt dyrt, når jeg samtidlig skal modde for første gang, er det kanskje lurt med et kabinett til 274,-. hos mpx.no jeg har en gammel pc jeg å som jeg skal modde for første gang . Da gjør det lissom ikke noe om det ikke blir perfekt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Poeng til deg Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 hehehhe.. Har du bilde av det kabbiset du skal m0dd3 ? ;P Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 hehehhe.. Har du bilde av det kabbiset du skal m0dd3 ? ;P nei det har jeg ikke det er veldig stygt. Men det blir nok kulere når jeg har fått gjort noe med et Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Jau, er sånn det blir her og : mitt stygge kabbis Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jau, er sånn det blir her og : mitt stygge kabbis har du et sånt et? Ikke veldig pent nei. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 sitter å lurer på om jeg skal kjøpe samme kabbis og modde det. kjekt billig modde kabinett Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 sitter å lurer på om jeg skal kjøpe samme kabbis og modde det.kjekt billig modde kabinett Jeg lover deg, det er et godt kjøp, det er STORT! Det følger med PSU.. OG det er utdragbar hovedkort skuff... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Jau, er sånn det blir her og : mitt stygge kabbis har du et sånt et? Ikke veldig pent nei. .. men det kan bli pent Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jau, er sånn det blir her og : mitt stygge kabbis har du et sånt et? Ikke veldig pent nei. .. men det kan bli pent akkorat hva jeg mente! Har sendt deg en mail, svar på den Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Først må jeg jo få den ;D Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Først må jeg jo få den ;D har du ike fått den? sender en på nytt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Snakker du om "pm ( private message ) eller vanlig E-Mail ? ;P Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Snakker du om "pm ( private message ) eller vanlig E-Mail ? ;P hæ??? hva mener du? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Snakker du om "pm ( private message ) eller vanlig E-Mail ? ;P hæ??? hva mener du? høhø.. Glem det, hvilken e-mail sendte du til ? enten det eller så tar det bare utrolig laaang tid Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jeg har akkuratt bestilt meg Aopen fra mpx *glede seg* Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 aopen kabinettet= gammalt vrak av et kabinett. Dårlig luftgjennomstrømning, elendig monterngsplass.. for kort dybde så har du stort hovedkort kan minnebrikkene komme i veien for harddiskene. Meeget trangt mellom øvre og nedre del av kabinettet da alt må gå gjennom et lite hull. For å rekke opp til diskettstasjonen må du ha "verdens lengste kabel" dersom hovedkortet ditt har denne kontakten langt nede. nei du står i hvert fall foran noen timers arbeid for å få det i brukbar og fornuftig stand. Jeg gikk fra dette aopen big-toweret til et lianli midi... føler at jeg har mer plass i lianli kabinettet. men men.. ha det fint med dremel da Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Idiot. du har jo ****** meg 5 Harddisk plasser OPPE i kabinettet, det er stort, og ****** så bra muligheter for tilkoblinger. MEN er enig i at kablene blir sotte trangt i midten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå