scoot Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Noen andbefallninger til et kabbis fra Lian Li ? Eller evt noen andre produsenter med bra kabinetter.. ( .. skal ha sidevindu ) thanks på forhånd Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Alle LianLi kabinett er generelt svært gode. Et pluss er uttrekkbart hovedkort som gjer det lettare å montere hardware. Dei aller billigaste LianLi har ikkje dette. Ellers så er det vel berre å ta det du synes ser best ut og som passar deg best i forhold til størrelse, pris osv. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=3000&toc=3050 Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Mitt PC71 har heller ikke uttagbar hovedkortskuff. Men jeg gir likevel kabinettet . Koster en del da, det skal sies Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Pene saker .. Dyre saker, men pene Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har selv 6099b, første og beste LianLi jeg har hatt Vil tro at du vil være fornøyd uansett hvilket kabinett du velger fra LianLi, men du bør spørre deg selv om du synes det er verdt å bruke ~2000 på kabinett & strømforsyning. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 sorry at jeg tar en offtiopic i min EGEN post ?? og denne Det der er jo egentlig en grei pris. men duger colorcase? .. Jeg utforsket microplex siden litt skjønner dere Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 sorry at jeg tar en offtiopic i min EGEN post ?? og denne Det der er jo egentlig en grei pris. men duger colorcase? .. Jeg utforsket microplex siden litt skjønner dere har selv AIR BLACK, fikk det idag, og er extremt fornøyd.... det er kjempe bra.... er absolutt å anbefale Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har Lian Li PC73SL og er absolutt godt fornøyd. Trokke den har no gode vindu muligheter med mindre man modder det selv... Lenke til kommentar
hengib Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 heisann. Har selv et Lian Li Pc 6100,det er ikke vindu på den men makan til kabinett skal man leite lenge etter.Utrulig ryddig og bygge i og veldig god varmetransport i kabinettet.Aluminium er tingen.Prisen er helt grei for et sånt super kabinett. Lenke til kommentar
bb^ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 LianLi pc75 . Kostet flesk men er absolutt å anbefale. STOOOOOR plass samt overlegen finish. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 mest geniale er etter min meing måten du fester harddisker på. har du et hovedkort der ide kontaktene står vertikalt (aopen blant annet) er dette en drøm. Slipper å vri og bende på ide kablene og det blir veldig kompakt og ryddig. Ikke akkurat skrueløst da alle ide enheter festes etter gamlemetoden med 4 skruer på hver side, men da er du i det minste sikker på at det sitter. de 2 viftene i front kjøler ned harddiskene og tilfører mye luft. De fleste kan stilles på 3 hakk og med støvfilter i front blir ikke hybelkaninene store. Negativt: for mye aluminium som viftegriller. viften i taket på mitt pc61usb var minimal hjelp i. tragisk at en må drive å koble opp hver eneste ledning på usb kontaktene i front. 4 stk pr usb*4 om en vil bruke alle 4 som er i front av mitt. dyrt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kjøpte meg et Lian Li PC50 hos Microplex. Dette er vel et av de billigste Lian Li kabinettene, men jeg er strålende fornøyd. Jeg ville ha et stilrent og enkelt kabinett som var så lite som mulig uten å være barebone (dette fordi jeg skal ha plass til brenner, dvd og 5 harddisker). Kjøpte også fronter til brenner og dvd, slik at det står helt i stil med kabinettet. Til slutt satt jeg inn en Sunbeam viftekontroller (med blått lys) som også står i stil. Minimalistisk, lett og fint. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 kan jo også anbefale Lepont kabinettene de har på microplex der. kan fåes med ferdige vinduer både i hue og ræva (les topp og side) Men av en eller annen grunn har det et vindu på baksiden av hovedkortet, og for min del trakk dette godt ned - nok til at jeg kjøpte uten vinduer. Dette er jeg riktignok glad for i ettertid, ettersom jeg visst ikke er så flink til å route kabler som jeg hadde håpa på. Men uansett. Lepont er flotte kabinetter, til en noe billigere penge enn LianLi, og det følger med masse vifter. Det eneste er at en viftekontroller er et must, ettersom det er mye som lager turbulens rundt viftene. Dog en litt mindre diskret design enn LianLi sine. Aluminiumsfrontene til LianLi passer ikke uten mindre Dremelering av både front og kabinett. Og StoneScream: Det er slik for at det skal være kompatibelt med alt som er av hovedkort. Her har Lepont en pluss i margen, ettersom man ikke trenger å ta av disse kablene fra hovedkortet, når man skal dra ut HK-skuffa. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Men uansett. Lepont er flotte kabinetter, til en noe billigere penge enn LianLi, og det følger med masse vifter. Det eneste er at en viftekontroller er et must, ettersom det er mye som lager turbulens rundt viftene. Dog en litt mindre diskret design enn LianLi sine. Aluminiumsfrontene til LianLi passer ikke uten mindre Dremelering av både front og kabinett. Og StoneScream: Det er slik for at det skal være kompatibelt med alt som er av hovedkort. Her har Lepont en pluss i margen, ettersom man ikke trenger å ta av disse kablene fra hovedkortet, når man skal dra ut HK-skuffa. Har selv et LePont kabinett og må si meg enig, det eneste som blir litt slit er som du sier å route kabler. Samtidig ville ikke maskinen min fungere etter jeg hadde transplantert den over, så jeg vet ikke noe om hvor stor forskjellen vil bli i kjølingen av CPU. Driver for tiden og feilsøker, og det står nå mellom to syndere, hovedkort, eller CPU. But I digress, Lepont Kabinettet er riktig flott det, det skal det ha, eneste jeg funderte litt på var om det var så bra for HDene og ligge på høykant. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 But I digress, Lepont Kabinettet er riktig flott det, det skal det ha, eneste jeg funderte litt på var om det var så bra for HDene og ligge på høykant. leste lenge rundt om kring jeg og ang. denne monteringen av harddiskene. Men ble beroliget når det på seagate sine sider står at diskene kan bli montert in anny direction eller no i den dur. Var ikke noe problem å montere de slik lian-li har lagd mulighet for. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har selv Lepont SF-201T-33. Svært lett, godt å jobbe i og mange vifter. Men det er en fordel med viftestyring, da viftene lager litt bråk på full effekt. Så er det en del breiere en mitt gamle Chieftec. Så det er veldig god plass i det. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Har ikke dette kabinetet, men har lyst på det. Det er ikke Lian Li da, men RaidMax. Klikk her! Finnes i sort, grønn, gul, sølv å blått Endret 25. januar 2004 av Elorfin Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har nå kjøpt meg et Aopen tower Da jeg fant ut at Lian Li blir litt dyrt, når jeg samtidlig skal modde for første gang, er det kanskje lurt med et kabinett til 274,-. hos mpx.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå