Spillredaksjonen Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Her er Valves neste spill – blander Team Fortress 2, Dota og Overwatch Video fra Deadlock har lekket. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Det er ikke HL3 og ser også ganske kjipt ut. 1 Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Nå må de faen meg begynne å bruke en annen engine enn source, makan til utdaterte greier. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Dette virker til å være utrolig likt Fortnite, Overwatch og/eller mer av de greiene der. Jeg har ikke prøvd noen av de spillene, men jeg tror heller ikke at det passer meg. Eneste grunnen til at jeg er her inne var pga. Dota 2-referanse, men det tror jeg kun er oppspinn. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Når de landet på dette konseptet tør jeg ikke tenke på hvilke ideer de har forkastet. Skjerpings Valve. Det er ikke slike spill verden trenger mer av. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Ser drit kjipt ut for min del er et sikkert ikke å kjøpe spill! Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai (endret) Det eneste jeg vil ha fra Valve er Half-Life 3. EDIT: Det andre jeg vil ha fra Valve er en spill klient som ikke krever internett - hvor jeg faktisk eier det jeg har kjøpt. Endret 25. mai av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
SynT Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai PaladinNO skrev: Det eneste jeg vil ha fra Valve er Half-Life 3. EDIT: Det andre jeg vil ha fra Valve er en spill klient som ikke krever internett - hvor jeg faktisk eier det jeg har kjøpt. Steam har offline mode Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai SynT skrev (1 time siden): Steam har offline mode Jeg regner med jeg fortsatt må ha Steam installert for å spille spillene. Hos GoG trenger jeg ikke en klient i det hele tatt, og jeg kan laste ned og ha offline installere til alle mine spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå