Spillredaksjonen Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai IGN kjøper opp Eurogamer, Gamesindustry.biz og flere andre spillnettsteder Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Trist. RockPaperShotgun var en favorittsidene mine. Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Gromle skrev: Trist. RockPaperShotgun var en favorittsidene mine. RPS er en av mine faste også. Krysser fingrene for at de tåler å bli kjøpt opp, men er skeptisk til alt som har med IGN å gjøre :/ Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Feenyx skrev: Gromle skrev: Trist. RockPaperShotgun var en favorittsidene mine. RPS er en av mine faste også. Krysser fingrene for at de tåler å bli kjøpt opp, men er skeptisk til alt som har med IGN å gjøre :/ Ja blir spennende. Men står jo at de allerede har sparket redaktøren hos RPS. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Når man i årevis har lagt dissa brukerne er det ikke rart disse sidene ikke tjener penger lengre. Farvel og håper alle som mister jobben får nye jobber i en helt annen bransje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå