Gucci_Tove Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai Har i hele vinter brukt bootcut jeans i 100% bomull. Men nå som det er så varmt synes jeg det er mye bedre med skinny jeans med strecth, synes det blir mindre varmt selv om de er et rent h å ta av på kvelden. Flere som synes det samme? Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai I understood some of those words 😛 Bomull skal jo være bra på varme dager. Men stretch er sikkert tynnere, siden de er mer elastiske, Er det ikke lettere å gå i shorts, kjole, skjørt eller lignende? Så fort gradestokken treffer 15 grader, så drar jeg frem shortsen Lenke til kommentar
Gucci_Tove Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Brother Ursus skrev (23 timer siden): I understood some of those words 😛 Bomull skal jo være bra på varme dager. Men stretch er sikkert tynnere, siden de er mer elastiske, Er det ikke lettere å gå i shorts, kjole, skjørt eller lignende? Så fort gradestokken treffer 15 grader, så drar jeg frem shortsen Jeg trives best i jeans uansett om det +30 eller -30☺️ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Brother Ursus skrev (På 24.5.2024 den 8:54 PM): Så fort gradestokken treffer 15 grader, så drar jeg frem shortsen Samme her, shorts hele sommeren. Er skikkelig ekkelt når høsten kommer, og jeansa må på igjen. Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Gucci_Tove skrev (På 21.5.2024 den 8:11 PM): Har i hele vinter brukt bootcut jeans i 100% bomull. Men nå som det er så varmt synes jeg det er mye bedre med skinny jeans med strecth, synes det blir mindre varmt selv om de er et rent h å ta av på kvelden. Flere som synes det samme? Jeg også opplever skinny jeans som mindre varme. Lenke til kommentar
Gucci_Tove Skrevet 12. august Forfatter Del Skrevet 12. august Underdanie skrev (På 10.8.2024 den 7:58 AM): Jeg også opplever skinny jeans som mindre varme. Ja ikke sant😊 Venninene mine syntes jeg var gal som gikk med skinny jeans når vi var på ferie i syden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå