Deathie Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har et par spørsmål angående disse spillene.. For det første: Hva er Sudeki i det hele tatt? Har jeg gått glipp av noe stort eller? Når er den nåværende utgivelsesdatoen for disse spillene? Hva tror dere blir det beste av disse spillene? Må si at jeg gleder meg enormt til både Fable og Ninja gaiden! Har sett et par videoer fra spillene: ser enormt bra ut! jaja... takker for svar! Master D Lenke til kommentar
Ojei Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Sudeki Syntes det ser ganske fett ut . Heit grafikk ihvertfall. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Sudeki kommer til å suge. Har kanskje det styggeste karakter designet noensinne, og gameplayet ser ut til å bli grunt som et plaskebasseng for spedbarn. Fable kommer til å bli fett, men mange kommer til å bli skuffet på grunn av den ekstreme hype'n som har vært rundt det. Ninja Gaiden kommer til å bli et av de feteste action spillene noensinne. Release datoene aner jeg ingenting om, siden de kommer til å bli utsatt alle sammen(Kanskje ikke Ninja Gaiden da, men det skulle jo komme til jul i fjor). Det er i alle fall det min magiske krystallkule sier til meg. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg gleder meg mest til Fable, garantert. Men jeg har ikke aning på når noen av disse spillene kommer ut. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Gleder meg til Ninja Gaiden. Fable også, men har ikke lest så mye om det. Release Dates: Ninja Gaiden 10 Feb. Fable En gang i mars. Sudeki Er vel Juni Lenke til kommentar
Laman Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Håper at Fable ikke blir like skuffende som Black & White. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Håper at Fable ikke blir like skuffende som Black & White. Ta det rolig Tror dei som lager Fable vet hva dei gjør, og hva fansen vil ha. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 [quote]Ninja Gaiden 10 Feb.[/quote] Dette er i USA... Det kommer til Europa 12 mai. [quote]Fable En gang i mars.[/quote] Neppe [quote]Ta det rolig Tror dei som lager Fable vet hva dei gjør, og hva fansen vil ha.[/quote] Enig Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Håper at Fable ikke blir like skuffende som Black & White. Man lærer jo av sine feil... Og jeg tror ikke det er det samme utviklingstemaet som jobbet på B&W... Sudeki er xbox'n sin Final Fantasy, og kommer til å bli utrolig bra siden Microsoft vet at xbox trenger et slikt spill, ergo vil de gjøre det så bra som mulig før utgivelse... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Sudeki er xbox'n sin Final Fantasy, og kommer til å bli utrolig bra siden Microsoft vet at xbox trenger et slikt spill, ergo vil de gjøre det så bra som mulig før utgivelse... Åssn er det likt Final Fantasy egentlig?? Har sett bilder av det.. Synes ikke de var så bra Master D Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Sudeki er xbox'n sin Final Fantasy, og kommer til å bli utrolig bra siden Microsoft vet at xbox trenger et slikt spill, ergo vil de gjøre det så bra som mulig før utgivelse... Åssn er det likt Final Fantasy egentlig?? Har sett bilder av det.. Synes ikke de var så bra Master D Final Fantasy er et sinnsykt bra japansk RPG. Masse fet story, et godt slåssesystem\magisystem, utrolig bra grafisk design, og fantastiske karakterer. Sudeki er et forsøk på å blande vestlige og Japanske RPG'er, men kommer til å feile, fordi A: Det grafiske designet er stygt som få! B: Gameplayet ser ut til å bli kjedelig og repetitivt. C: Min magiske krystallkule sier at det suger hardt og brutalt. Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Håper at Fable ikke blir like skuffende som Black & White. Nei nå for du gi deg Black & White var et fantastisk spill og er det fremdeles ! (ikke grafikk messig så klart ) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Håper at Fable ikke blir like skuffende som Black & White. Nei nå for du gi deg Black & White var et fantastisk spill og er det fremdeles ! (ikke grafikk messig så klart ) Black & White var et sinnsykt bra spill som ble dårlig mottat av fansen fordi det var altfor mye hype først. Akkurat som med Fable. Personlig tror jeg Fable kommer til å rocke villt og hemningsløst, men jeg har ikke like høye forventninger som mange andre. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg skjønner ikke hvordan noen kan ha intelligens til å si: "Jeg har sett et bilde av det spillet, og utav det bestemmer jeg at spillet kommer til å suge" Sudeki har fantastisk, drømmeaktig, grafikk btw Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Jeg skjønner ikke hvordan noen kan ha intelligens til å si: "Jeg har sett et bilde av det spillet, og utav det bestemmer jeg at spillet kommer til å suge" Det var ikke meg, det var min magiske krystallkule. Endret 17. januar 2004 av Niskivara Lenke til kommentar
TharoZ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 "er et forsøk på å blande vestlige og Japanske RPG'er, men kommer til å feile, fordi A: Det grafiske designet er stygt som få! B: Gameplayet ser ut til å bli kjedelig og repetitivt. C: Min magiske krystallkule sier at det suger hardt og brutalt." Hvorfor tror du Sudeki kommer til å feile? Selv har jeg å tenkt å kjøpe meg GameCube(Har Xbox)og har tenkt å kjøpe meg Zelda, og FF. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 "er et forsøk på å blande vestlige og Japanske RPG'er, men kommer til å feile, fordi A: Det grafiske designet er stygt som få! B: Gameplayet ser ut til å bli kjedelig og repetitivt. C: Min magiske krystallkule sier at det suger hardt og brutalt." Hvorfor tror du Sudeki kommer til å feile? Selv har jeg å tenkt å kjøpe meg GameCube(Har Xbox)og har tenkt å kjøpe meg Zelda, og FF. Jeg så bilder av det i EDGE, leste en av de første previewene, fikk en litt dårlig magefølelse på grunn av det rimelig kvalme karakter designet og et par ting utviklerne sa. Dess mer jeg har lest om det, dess mindre har det interressert meg. Dessuten sier min magiske krystallkule at det kommer til å suge. Lenke til kommentar
TharoZ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Jeg må bare si en ting? Hvordan vil man ha PS2? Når man har GC, og XBOX, Hva trenger man egentlig, for min del, så er de beste spillene til XB og GC... syns det er litt er rart.. Edit, ikke tenk på skrivefeilene, da dere skjønner hva som står likevel... Endret 17. januar 2004 av TharoZ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 [quote]Jeg må bare si en ting? Hvordan vil man ha PS2? Når man har GC, og XBOX, Hva trenger man egentlig, for min del, så er de beste spillene til XB og GC... syns det er litt er rart..[/quote] Er da noen bra spill til PS2! Alle FF spillene.. Gran Turismo 3 og 4... Noen av dere som har noe negativt å si om spillene?? Kanskje noen som ikke har tenkt å kjøpe noen av disse spillene? Jeg skal uansett kjøpe Ninja Gaiden og Fable... Er ikke helt overbevist om Sudeki ennå! Master D Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det er veldig mange bra spill til Ps2. F.eks: Final Fantasy Suikoden Mark of Kri Ico Rez Jak & Daxter 1 & 2 Metal Gear Solid 2 Tekken Virtua Fighter Dark Cloud + mange flere.... Ps2 har et mye større utvalg av spill en X-box og GC tilsammen, og i tillegg til mange store titler som de allerede nevnt, så finnes de utallige små og sære titler som ikke kommer på noen annen konsoll slik som Mr Mosquito, det geniale Gregory Horror Show, eller Way of the Samurai. Også er det mange 2D spill, både shoot'em ups og beat'em ups. Også har man tilgang på alle Ps1 spill. Og så kommer det sinnsykt mange spill ennå. Som F.eks MGS 3, Killzone, og mange andre. Det finnes mange gode grunner til å ha Ps2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå