Spillredaksjonen Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai Masahiro Sakurai kuttet Dolby Surround fra et Kirby-spill så spillere slapp å vente på logoen Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai Fornuftig. Men om alle konsoller og pc kunne fådd quick resume slik som Xbox Series S/X har så hadde ikke dette vært ett stort problem. Ville hadd alle de største spillene som jeg spiller aktivt klar til resume. 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai Venter nå heller et ekstra sekund hvis det gir meg surround. Lenke til kommentar
Vasco Da Lama Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Gromle skrev: Venter nå heller et ekstra sekund hvis det gir meg surround. Enig i det, men det står respekt av å sette foten ned og statuere et eksempel. Bare tull at spillerne må gjennom en Dolby-reklame hver gang man skal spille. Ikke mange som respekterer spillerne i den grad Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Dette har med branding-regler å gjøre. Hadde Dolby vært happy med å ha logoen sin innbakt i spillet og markedsføringen hadde ikke dette vært noe problem. Det store flertallet aksepterer dog å bli vist en logo i ett sekund, så føler det ligger litt vikarierende motiver her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå