Spillredaksjonen Skrevet 20. mai Del Skrevet 20. mai Anmeldelse: Songs of Conquest Songs of Conquest gjenskapar det same jaget etter å utforske, finne, oppgradere og vinne på meisterleg vis. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Andreas S Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai Fantastisk artikkel. Jeg er så enig med ting du skriver! Har selv spilt campaign for 3 av 4 factions, og må nevne at de er veldig bra laget. selv om de kunne ha vært litt lengre Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai (endret) Er nysgjerrig på dette. Hvordan er spillet sammenlignet med et moderne spill i HoMM-sjangeren, som Age of Wonders 4? Edit, for å svare på mitt eget spørsmål: Lastet inn et script som lar deg søke i Steams brukeranmeldelser, søkte på "age of wonders" og fant denne; da blir det nok ikke kjøp for min del (TLDR: Knallbra grafikk og stemning, simplistisk gameplay som nok kan være gøy for nye spillere i sjangeren, men ikke har så mye å tilby eldgamle ringrever som meg sjøl). Endret 25. mai av Aiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå