Bushnell Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 jeg har en maskin med q-tec kabinett, raid hk, xp 2k og 256 mb ram som jeg ikke bruker. jeg tenkte jeg sku mekke en server av dette siden jeg har litt mange harddisker (6 stk). så da tenkte jeg att jeg skulle bruke denne maskinen til å laste ned å dele ting på dc med på tg, men problemet er att jeg ikke vil drive å bytte skjerm fram og tilbake for å laste ned noe nytt. så jeg lurte på om det er noe program som lar meg gjøre det jeg nesten vil med pcen over nettverket? sette i gang å laste ned på dc osv. allså jeg bruker hovedpcen som jeg skal bruke ellers på tg å sette i gang ting på filservern med.. for da er det liksom nok å sette i gang pcen å la den surre med bare strømkabeln i under tg. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Realvnc er yppelig, og gratis. Bruker det selv hele tiden. Har en maskin i kråa som er på 7/24 med emule på. Styres fra min pc ned vnc. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har en maskin i kråa som er på 7/24 med emule på. 7 timer om dagen, 24 dager i uken? Dessuten er det www.radmin.com er tingen. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) hehe. 24/7/31/12/365 Har testet radmin, men fant ikke noen revolusjonerende fordeler med den. Liker Vnc godt. Endret 16. januar 2004 av slowcooler Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 det er fint om det er ganske enkelt å bruke.. jeg er tunglært Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 det er fint om det er ganske enkelt å bruke.. jeg er tunglært Vet jo ikke hvor mye du kan, men jeg synes den er d....-enkel. Her er linken http://www.realvnc.com/download.html Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 ok.. takk takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå