Gjest f5f0a...4b3 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Har ingen problemer med øynene. Er det sannsynlig at det er allergi for det? Det verste er pustevansker, men hjelpe litt å puste med munnen. Er vanskelig å puste med nesa for da får jeg nesten ikke luft Anonymous poster hash: f5f0a...4b3 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Du må spørre legen. Du blir sannsynligvis foreskrevet allergimedisiner for å se om det virker. Vanligvis vil de fleste med pollenallergi kjenne litt kløe i øyne og at man nyser mer enn vanlig i det minste. Når du sier pustevansker, mener du at nesa er tett, eller at du ikke klarer å få nok luft ned i lungene? Dersom du bare har tett nese ville jeg gjettet på at du har en forkjølelse. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Om du har problemer med å puste igjennom nesen, men ingen andre plager, kan det være at du har polypper. Det beste er å høre med legen, ta en allergitest og evt bli sendt til en øre-nese-hals-spesialist. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Alle mennesker er overfølsomme for et eller annet uten at det går inn under begrepet sykelig allergi. Det handler bare om type allergen i en tilstrekkelig mengde over tilstrekkelig tid. Det er svært mye bartre-pollen i luften nå. Det kan være svaret på ditt spørsmål: https://www.naaf.no/allergi/pollenallergi/pollen-fra-gran-og-furu Lenke til kommentar
Gjest f5f0a...4b3 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Trippelure skrev (6 timer siden): Om du har problemer med å puste igjennom nesen, men ingen andre plager, kan det være at du har polypper. Det beste er å høre med legen, ta en allergitest og evt bli sendt til en øre-nese-hals-spesialist. Hvis man først har fått polypper forblir de der da helt til man får de fjernet? Anonymous poster hash: f5f0a...4b3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Gjest f5f0a...4b3 skrev (5 timer siden): Hvis man først har fått polypper forblir de der da helt til man får de fjernet? Anonymous poster hash: f5f0a...4b3 Ja så vidt jeg vet. Jeg ble født med det og operert som barn. Har ikke hatt problemer siden. Det var en helt ok operasjon og etterpå kan man spise masse masse iskrem 😁 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå